مصدومیت ناگهانی نادری و دستور تعویض (تصویر)

در حالی که تیم فوتبال آلتای اسپور نیمه اول را با تساوی 1-1 به پایان رساند، در نهایت با نتیجه 4-1 مغلوب پندیک اسپور شد تا 18 امتیازی باقی بماند و در رده چهاردهم جدول لیگ 1 ترکیه قرار گیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که محمد نادری را در ترکیب اصلی و در سمت چپ خط دفاعی برای دومین بار در اختیار داشت. بازی متوالی از ساعت 19:30 در ورزشگاه آلسانچاک مقابل تیم هفتم پندیک اسپور آغاز شد.

مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در بازی با پندیک اسپور مصدوم شد.

مصدومیت ناگهانی نادری و دستور تعویض (تصویر)

یاران نادری که هشت هفته متوالی در لیگ یک ترکیه روند فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و سه تساوی و پنج برد به دست آورد، در دو دیدار اخیر خود شکست خورد و این روند مقابل پندیک اسپور ادامه یافت و یک شکست سنگین دیگر در کارنامه او ثبت شد. .

محمد نادری امشب در ترکیب آلتای اسپور قرار گرفت و در هجدهمین بازی فصل خود با پیراهن این تیم عملکرد خوبی در سمت چپ زمین داشت و چندین بار گلزنی کرد که مانع از شکل گیری حملات پندیک اسپور در مبارزات انفرادی شد. ، و از سوی دیگر با نفوذ در این سمت شرایطی را ایجاد کرده است.

در دقیقه 88 مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور که قصد داشت با ضربه سر حریف خود را در میانه میدان فریب دهد، بدون دست زدن به هم تیمی پندیک اسپور روی زمین افتاد و به دلیل درد در ناحیه شکم به خود می پیچید. پای راست و با نظر پزشک تیم تعویض شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در دقیقه 30 نادری که برای توبیخ ضربه ایستگاهی تیمش جلو آمده بود، پس از ارسال توپ از کنار تیرک دورتر، قصد داشت با ضربه پا توپ را وارد دروازه کند که این اتفاق نیفتاد و البته مشکوک. صحنه پنالتی رخ داد

1793921
1793922


سرویس خبر شماره: 1866068
02 فوریه 1401 در 01:36 |
نمایش 3K |

0نقطه نظر

شکست سنگین آلتای و ادامه بحران؛