ملی پوشان سپاهان لباس زرد را در نیاوردند! (عکس)

دفاع چپ سریع و سرزنده سپاهان که از قدرت بدنی بالایی نیز برخوردار است، عملکردی بی عیب و نقص و چشمگیر برای موفقیت و رهبری تیمش در لیگ برتر در این فصل از خود به نمایش گذاشته و جدای از کارهای دفاعی، دو گل به ثمر رسانده و نقش آفرینی کرده است. در سه گل دیگر تیمش این عملکرد موثر او را ملی پوش کرد.


سرویس خبر شماره: 1896966
02 آوریل 1402 ساعت 08:30
5.1 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد زکی پور پس از همکاری با امیر قلانوی در استقلال و گل گهر سیرجان خیلی زود به کار با آن سرمربی بازگشت اما این بار نه در تیم باشگاهی.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

زکی پور که بر سایر مدافعان چپ پا مانند میلاد محمدی ترجیح داده شده و اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، با انگیزه زیادی زیر نظر امیر قلانوی کار می کند و می خواهد برای اولین بار در یک بازی ملی حضور پیدا کند. بازی با روسیه یا کنیا برای کشف.

1834495

مدافع چپ سپاهان انگیزه دارد تا اولین بازی ملی خود را زیر نظر امیر قلانویی انجام دهد.

ملی پوشان سپاهان لباس زرد را در نیاوردند!  (عکس)

زکی پور که قبل از شروع فصل جدید کار خود را با گل گهر به پایان رساند و به پرسپولیس و سپاهان علاقه مند بود از اصفهان به طلایی پوشان پیوست و با انگیزه فراوان در تمرینات توانست خیلی زود از هفته سوم به این تیم بپیوندد. و تا پایان سال 1401 همین سمت را بر عهده داشت تا با دعوت به تیم ملی اجر درخشش خود را حفظ و کسب کند.

1834494