ممنون رفقا! سوپراستارها و یک روز متفاوت

البته سردار آزمون رسا در بین ملی پوشان تیم والیبال تاسیس کرد و ورزشکاران حرفه ای زیادی را زیر پوشش خود دارد و به همین دلیل تا حد زیادی به ورزش بانوان ایران ارج نهاده است. کاری که سایر ملی پوشان زن فوتبال ایران با توجه به امکانات مالی و شرایط خوبشان باید در نسخه های دیگر انجام دهند، به خصوص که ورزش بانوان ایران تشنه پیشرفت های بزرگ است.

البته این تمرین آخرین تمرین جدی تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه نویی در راهپیمایی فیفادی بود. آخرین حضور بازیکنان برای درخشش در مقابل چشمان سرمربی جدید تیم ملی و به نوعی در پایان این اردوی ده روزه و بازگشت به باشگاه های ایران و اروپا.


سرویس خبر شماره: 1897812
آوریل 08, 1402 در 00:12
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عکس تاریخی دو تیم ملی فوتبال

این دیدار برای تیم بانوان برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک و کسب عنوان تیم ملی فوتبال ایران در 21 فروردین ماه به میانمار الهام بخش و دلگرم کننده بود.

1836165

شاید مهمترین اتفاق دوره تمرینات فیفادی ایران در فروردین ماه امروز رخ داد.

ممنون رفقا!  سوپراستارها و یک روز متفاوت

امروز که دختران تیم ملی فوتبال در محل تمرین تیم ملی حاضر شدند، با استقبال بسیار گرمی از آنها و سرمربی خود مواجه شدند. به خصوص که اکثر این دختران الگوی خود را از بین این ستاره های ملی فوتبال انتخاب می کنند و به همین دلیل تماشای تمرینات و مسابقات فوق ستاره های فوتبال ایران از نزدیک برایشان بسیار جالب بود.

تیم ملی فوتبال ایران در دوره جدید کاری خود وظیفه مهمی بر عهده دارد و آن بازگرداندن اجمالی علاقه مردم به تیمی است که ممکن است به دلایل مختلف انتقادات جدی در بین اهالی فوتبال داشته باشد. از این رو ملی پوشان ایران سعی کرده اند با کمی احتیاط بیشتر و با اشتباهات کمتری نسبت به گذشته در این مسیر قدم بردارند.

به هر حال امروز روز خوب و متفاوتی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران بود و عکس پایانی بازیکنانی که با خوشحالی از تیم ملی فوتبال بانوان ایران استقبال کردند گواه این ساعت است که به خیر گذشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دختران تیم ملی فوتبال ایران که این روزها خود را برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک آماده می کنند و کار خود را برای حضور در مسابقات آسیایی در اردویی که شاید شرایط چندان مساعد نباشد، آغاز کرده اند. از تمرینات خود به تمرین تیم ملی فوتبال ایران رفتند.

ممنون بچه ها همانطور که آنها به معلم ما فریاد می زنند: متشکرم!



مجله اخبار فوتبال داخلی

ایران در دومین بازی دوستانه خود در فروردین ماه در فیفادی پنجره به مصاف حریف ناشناخته ای به نام کنیا می رود که پس از مدت محرومیت و غیبت از رقابت های بین المللی یکی از معدود حریفان در دسترس فوتبال ایران بود. با مربی ترکیه ای که سابقه حضور در فوتبال ایران را دارد و با تکیه بر توانایی مهاجم درخشان (مایکل اولونگا) انتظار بازگشت خوبی به صحنه مسابقات ملی در تهران دارند.

1836167