پیروزی اقتصادی فرانسه برای تحکیم برتری خود

دقایقی بعد فرانسه یکی از خطرناک ترین موقعیت های خود را داشت. دیابی با حرکتی دیدنی راهی دروازه ایرلند شد و با یک ضربه کات دار شانس خود را امتحان کرد اما بازونو مدافع ایرلند با شیرجه ای دیدنی مانع از زدن گل دوم خروس ها شد.

فرانسه کم کم قدرت خود را به ایرلند تحمیل کرد، اما ایرلندی ها با دفاع خوب و معقول اجازه ندادند فرصت های خطرناکی به وجود بیاید. در دفاع، ایرلندی ها بارها به فرانسه نشان داده اند که با استفاده از حرکات سریع می توانند در ضدحمله خطرناک باشند. همین نگرانی فرانسه تا دقیقه 30 به سختی موقعیت های دیگری را روی دروازه ها ایجاد کرد.

در یکی از معدود موقعیت های نیمه اول ارسال پاوارد از سمت راست به گریزمان برخورد کرد اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف از کنار دروازه ایرلند به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1836162

دشان در دقایق پایانی بازی که ظاهراً از پیروزی مطمئن بود، تعویض های غیر تهاجمی انجام داد و شوامنی را به جای رابیو و ژول کنده را به جای پاوارد وارد زمین کرد. این دیدار در نهایت با همان تک گل به سود دشان به پایان رسید تا فرانسه در دومین بازی خود پیروز شود.

1836164



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فرانسه نایب قهرمان جام جهانی قطر پس از شروعی درخشان در رقابت های مقدماتی یورو 2024 و پیروزی 4 بر صفر مقابل هلند در اولین بازی گروه B این رقابت ها، امشب در دوبلین. ، مقابل جمهوری ایرلند قرار گرفت و با تک گل بنجامین پاوارد در دقیقه 50 موفق شد حریف خود را شکست دهد و با شش امتیاز صدرنشین گروه شود.

در دقیقه 75 رابیو زمان و مکان مناسب برای شوتزنی را پیدا کرد و از فاصله 25 یاردی دروازه ایرلند را هدف قرار داد. اما مدافع ایرلند باز هم با واکنشی به موقع ضربه او را مهار کرد که به سختی مهار شد تا برتری فرانسوی گله باقی بماند.

فرانسه که اکنون در مقایسه با نیمه اول احساس راحتی بیشتری می کرد، از قضا کمتر حاضر به ریسک بود و ایرلند ترجیح داد بازی حساب شده دفاعی خود را رها نکند و منتظر ضدحمله باشد. فرانسه پاس خوبی از هرناندز به محوطه جریمه ایرلند فرستاد، ضربه سر گریزمان کیفیت لازم را نداشت و به راحتی توسط ایرلندی ها دفع شد.

تیم فرانسه امشب در دومین بازی از گروه B مقدماتی یورو 2024 در جمهوری ایرلند به مصاف این تیم رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

پیروزی اقتصادی فرانسه برای تحکیم برتری خود

در شروع نیمه دوم، فرانسه خطرناکتر از نیمه اول بود و خیلی زود پاداش برتری خود را گرفت. در دقیقه 50 کالن توپ را در لبه محوطه جریمه ایرلند از دست داد و بنجامین پاوارد از این اشتباه بازیکن ایرلندی استفاده کرد و با یک ضربه محکم راهی برای برتری دادن به خروس ها برای دروازه بان ایرلندی باقی نگذاشت.

1836157
1836158
1836159
1836160

در پانزده دقیقه پایانی با وجود اینکه فرانسه با صبوری به حملات خود ادامه می داد، بازیکنان دیگری نیز به این حمله پیوستند و مشخص بود که شاگردان دشان به دنبال زدن گل دوم هستند.

1836163

ایرلندی ها که در جو پرشور ورزشگاه خود بازی می کردند، در دقایق ابتدایی توپ را به خوبی جابه جا کردند و فرانسه با توجه به جو ورزشگاه صبور بود. به همین دلیل دقایق ابتدایی این دیدار بدون ایجاد موقعیت جدی روی دروازه ها گذشت.

1836161

پس از تقریبا 10 دقیقه، فرانسوی ها موفق شدند اولین فرصت خود را کسب کنند. کولو موانی در میانه محوطه جریمه ایرلند توپ را به اولیویه ژیرو داد، اما قبل از اینکه بتواند به سمت دروازه شوت کند، مدافعان متعدد ایرلندی موفق شدند او را از زمین خارج کنند.


سرویس خبر شماره: 1897810
آوریل 08, 1402 در 00:06
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر