منچستریونایتد 71000 نفر را خسته کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد شب گذشته در اولدترافورد مقابل لسترسیتی متوقف شد و به روند ناامیدکننده خود در این فصل ادامه داد. با توجه به خریدهای یونایتد در تابستان گذشته، این تیم در ابتدای فصل به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر شناخته می شد، اما اکنون شیاطین سرخ از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله گرفته اند.

گری نویل در واکنش به بازی دیشب منچستریونایتد مقابل منچستریونایتد گفت: “71000 هواداری که دیشب به اولدترافورد آمدند از نیمه اول خسته شده بودند. آنها خسته بودند. من همیشه می گویم می توانی برنده شوی، می توانی بازی کنی، می توانی.” لستر شهر قرعه کشی کنید اما هرگز در این سرزمین خسته کننده نباشید.

منچستریونایتد جدا از اینکه نمی تواند نتایج قابل قبولی کسب کند، نمایش های ناامیدکننده ای نیز ارائه می دهد. آنها به خصوص در نیمه اول بازی دیشب مقابل لستر کاملا بی طرف بودند و به نوعی هواداران خود را آزار دادند. این سوال صدای اسطوره این باشگاه را هم درآورد.

اینجا جایی است که شما به عنوان یک پسر جوان راه می روید و جادو را احساس می کنید. آنها در حال حاضر جادو را احساس نمی کنند و همچنین بازیکنان در زمین نیز احساس نمی کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817920 |
14 فروردين 1401 ساعت 23:40 |
5,795 |

0نظرات

گری نویل:

گرنویل اسطوره منچستریونایتد از عملکرد دیروز این تیم مقابل لسترسیتی انتقاد کرد.