من مربی شادی هستم / به بازیکنان جوان فرصت اشتباه بده!

میلان موقعیت های مهم گلزنی را در دربی میلان هدر داد و در نهایت 2-3 سد اینتر را شکست و به عنوان اولین مدعی کسب اسکودتو در این فصل ظاهر شد.

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه روسونری در پایان گفت: من سرمربی خوش شانسی هستم که این افراد را در ترکیب خود دارم. در دربی در خواندن بازی درخشان بودیم و در دوئل توپ هم خوب بودیم. اینتر به دلایل زیادی می خواست ثابت کند که تیم بهتری از ما است. بازی مهمی بود و ما 70 دقیقه مثل یک تیم بزرگ بازی کردیم.

پیولی همچنین درباره موقعیت های از دست رفته رافائل لیائو مهاجم تیمش صحبت کرد و از عملکرد او دفاع کرد: او بازیکن با استعداد و پسر باهوشی است، باید به جوانان هم فرصت اشتباه داده شود و هدف ما در طول بازی این است که رافائل را در شرایط مناسب قرار دهیم. ضربه زدن».



سرویس اخبار فوتبال خارجی

استفانو پیولی، سرمربی میلان، بار دیگر مقابل اینتر پیروز شد تا نشان دهد راه و رسم پیروزی در دربی دلا مادونینا را به خوبی بلد است.

وی درباره سبک بازی حریف گفت: می دانستم با دو مهاجم سریع بازی می کنند و ترجیح دادیم منتظر آنها باشیم اما در دوئل های تک به تک با قدرت از زمین بیرون آمدیم. اینتر در حمله از عمق بسیار قوی است، اما ما به این تیم فرصت های زیادی برای گلزنی ندادیم. این دربی یک بازی مهم و یک تقابل مستقیم بود و حالا بازی مهم تری در پیش داریم.»