نه کولیبالی، چلسی زیدان را خرید! (تصویر)

به گزارش “ورش سه”، در سال های اخیر اخبار زیادی مبنی بر احتمال انتقال کالیدو کولیبالی از ناپولی به چلسی شنیده می شد اما بالاخره تابستان امسال این اتفاق افتاد و این مدافع قدرتمند سنگالی لباس آبی لندن را به تن کرد. پس از جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونی رودیگر، چلسی به دنبال یک مدافع جدید بود و آنها برای خرید کالیدو کولیبالی به توافق رسیدند.

در دقیقه 20 بازی چلسی مقابل تاتنهام، ضربه کای هاورتز با واکنش دیدنی هوگو لوریس به کرنر رفت و این فرصت عالی از دست رفت. اما ارسال دقیق مارک کوکوریا، خرید جدید چلسی از روی کرنر، با ضربه والی باورنکردنی و غیرقابل مهار کالیدو کولیبالی به گوشه دروازه همراه شد و دروازه بان فرانسوی اسپرز نتوانست کاری انجام دهد. تاتنهام در 37 بازی اخیر خود در استمفوردبریج تنها یک بار پیروز شده است و به نظر می رسد شکست دیگری از چلسی در انتظار این تیم باشد.

کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی چلسی، در دربی لندن، دروازه تاتنهام را باز کرد.

گل دیدنی و درخشان کالیدو کولیبالی شباهت زیادی به گل فراموش نشدنی زین الدین زیدان در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2002 و بازی رئال مادرید مقابل لورکوزن داشت. کولیبالی همیشه یک مدافع گلزن بوده است اما به ثمر رساندن چنین گلی نشان از توانایی فوق العاده این ستاره سنگالی دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838330
آگوست 23, 1401 @ 8:34 ب.ظ
4.1 هزار |

1نقطه نظر

ضربه درخشان ستاره سنگالی;