نگرانی گواردیولا: زمان هلند نیست!


سرویس خبر شماره: 2009840
29 مارس 1402 ساعت 13:00.
2.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

مهمترین بخش فصل را کشف کنید

ارلینگ هالند در حساس ترین فصل فصل دچار افت شد و این خبر خوبی برای پپ و منچسترسیتی نیست.

نگرانی گواردیولا: زمان هلند نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارلینگ هالند در حساس ترین زمان فصل نیاز به تقویت جدیدی دارد تا روند بد خود را تغییر دهد. دو بازی دوستانه نروژ مقابل اسلواکی و جمهوری چک می تواند بهترین فرصت هلند برای بازگشت به مسیر باشد.

شاید بدترین روزهای هلند در منچسترسیتی باشد. ستاره ای که به دلایل مختلف نتوانست مانند فصل گذشته کار کند و در دیدار اخیر مقابل نیوکاسل هم گل نخورد و نتوانست موثر عمل کند. او همچنین زمانی که در اواخر بازی تعویض شد به وضوح نارضایتی خود را نشان داد. سیتی در این دیدار با دو گل برناردو سیلوا پیروز شد و به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت.

1999192

این اولین بازی بی طرف هلند در این فصل نبود، اما او همچنان یک مهاجم ثابت برای پپ گواردیولا است که به خوبی می داند هلند چه ارزشی دارد.

ستاره نروژی در سال 2024 در 12 بازی 10 گل به ثمر رسانده است اما در یک بازی مقابل لوتون 5 گل به ثمر رسانده است. او در یازده بازی دیگر 5 گل به ثمر رساند که برای مهاجمی مانند هلند که فصل گذشته میانگین تقریباً یک گل در هر بازی داشت، آمار خوبی نیست. در دیدارهای مهم مقابل چلسی، نیوکاسل و لیورپول نامی از نابغه هلند به میان نیامد که می تواند زنگ خطری برای سیتی باشد که سه هفته دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود. سیتی در اسرع وقت به بهترین ها از هلند نیاز دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی