هالند: با این قد و این موها، هر جا می روم، مرا می شناسند!

استایل متمایز و منحصر به فرد
قد من 1.96 سانتی متر است و موهای بلوند بلندی دارم، بنابراین هر جا که می روم مردم مرا می شناسند. زندگی من همینطوره چه می توانم بکنم



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1941500
12 ژوئن 1402 ساعت 10:48 |
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در سیتی باید برای جام های زیادی بجنگیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ برتر همچنان دو فینال حساس را پیش رو دارد. این تیم ابتدا باید در فینال جام حذفی مقابل منچستریونایتد بازی کند و یک هفته بعد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینترمیلان برود. ارلینگ هالند، به عنوان گل آبی ها اولین امید پپ گواردیولا برای کسب هر دو جام است و در مصاحبه ای جدید تایید کرد که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رویای او است:

شانس بردن چندین جام با سیتی
به همین دلیل به پیشنهاد منچسترسیتی بله گفتم و مجبور نیستم آن را پنهان کنم! وقتی برای باشگاهی مثل منچسترسیتی بازی می کنید، باید برای هر جامی بجنگید. سیتی چهار سال است که قهرمان جام حذفی نشده است و ما می خواهیم آن را ببریم. همه ما برای فینال ومبلی آماده و هیجان زده هستیم.

دو فینال در یک هفته
دو فینال مهم مقابل دو تیم خوب پیش رو داریم که برای پیروزی دست به هر کاری می زنند. آنها آماده هستند و با انگیزه زیادی مقابل ما خواهند آمد و ما باید بهترین بازی خود را انجام دهیم. اگر در بهترین حالت خود باشیم، شانس زیادی برای کسب هر دو جام خواهیم داشت.

1882542

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی معتقد است در این تیم باید برای تمام جام ها بجنگید.

هالند: با این قد و این موها، هر جا می روم، مرا می شناسند!

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا
قهرمانی در لیگ قهرمانان یعنی همه چیز. من تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا این اتفاق بیفتد. این بزرگترین آرزوی من است و امیدوارم محقق شود. البته کار چندان آسانی پیش رو نداریم.