هشدار دستیار نکونام؛ استقلال دشمن دارد، آدرس اشتباه می دهند!/ لطفا گول شیطنت ها را نخورید.



بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال درباره نبوغ سیدحسین حسینی به خبرروزشی گفت: نبوغ حسینی تازگی ندارد و او نشان داده بهترین و آماده ترین دروازه بان ایران در این فصل است. سیدحسین دروازه بان فنی و بسیار با اخلاقی است که هیاهو و هیاهو دوست ندارد اما در استقلال کارش را به خوبی انجام می دهد و در بازی با هواداران عالی بود. البته حرف من را قبول کنید، کل تیم و سایر بازیکنان زحمت کشیدند. بچه های استقلالی ها چندین بازی خارج از خانه متوالی را تجربه کردند و بعد یک دربی سنگین را تجربه کردند و به دلیل فاصله کم مسابقه با هواداران نتوانستیم به خوبی ریکاوری کنیم. از این رو خستگی پای کودک اجازه ارائه بازی معمول را به او نمی داد بلکه مهم 3 امتیاز بازی با هواداران بود که به دست آمد.

دستیار جواد نکونام افزود: نکته ای که هیچکس به آن اشاره نکرد غیبت ستاره اصلی استقلال بود. نمی دانم چرا وقتی می دانند امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه تسگردی وجود ندارد، برای مسابقات تیم های تهرانی تایید می کنند؟ تیم های مطرحی مثل استقلال به هواداران خود نیاز دارند و از آنها انرژی می گیرند. این بازی در ورزشگاه خالی روحیه نداشت و این یکی دیگر از دلایلی بود که بچه ها نتوانستند بازی همیشگی خود را انجام دهند.

در نهایت بهزاد غلامپور خطاب به هواداران استقلال و هواداران این تیم گفت: من با استقلالی های عزیز صحبت می کنم. این روزها برخی از دشمنان قسم خورده استقلال برای جلوگیری از پیشرفت و موفقیت و البته همدردی استقلالی ها بحث های تکراری و هکری مطرح می کنند و آدرس های دروغین می دهند. چرا استقلال اقتصادی و بردهای یک بر صفر یا اینکه چرا خوب بازی نمی کند و از این حرف ها بدخواهی کلیدواژه کاهش سرعت تیم ماست. از همه استقلالی ها می خواهم گول این مسخره بازی ها را نخورند و بدانند که این همه سال تیم هایی که قهرمان شدند به دنبال 3 امتیاز مسابقه بودند اما هیچکس نپرسید که چرا زیبا بازی نمی کنی؟ تیم استقلال با همه مشکلات ریز و درشت با تدبیر و درایت جواد نکونام و فداکاری رزمندگانش تا اینجا پیش رفته و حالا به حرکت رو به جلو ادامه خواهد داد. استقلال نکونام تیمی جنگنده و جنگنده است که هدفش را دنبال می کند و وارد بازی دشمن نمی شود و امیدوارم هواداران استقلال گول این بحث های شیطنت آمیز را نخورند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال