هیناتا میازاوا و لیا گالتون برای انتخاب این آخر هفته در دسترس هستند – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

زنان منچستریونایتد در تعطیلات آخر هفته عید پاک با دو ستاره کلیدی که قرار است از مصدومیت بازگردند، قبل از بازی WSL خود مقابل اورتون، تقویت شده اند.

لیا گالتون به دلیل مصدومیت از ناحیه ران برای چند هفته از میادین دور بود اما مارک اسکینر، سرمربی تیم به مطبوعات گفت که او برای انتخاب در دسترس خواهد بود.

در همین حال، هیناتا میازاوا، که قبل از کریسمس در حین انجام وظیفه بین المللی با ژاپن مصدوم شده بود، نیز در راه بازگشت است.

او پس از بازگشت به انگلیس تحت عمل جراحی موفقیت آمیزی از ناحیه مچ پا شکسته شد.

اسکینر چند هفته پیش تایید کرد که قبل از اینکه در تیم ژاپن برای جام او باور دارد در طول هفته به تمرینات خود روی چمن بازگردد.

اسکینر قبل از بازی مقابل اورتون در روز یکشنبه عید پاک تایید کرد که ستاره ژاپنی آماده بازگشت به جمع است.

رئیس گفت: “هر دو برای بازی آخر هفته در دسترس خواهند بود، بدیهی است که 90 نخواهند بود، اما هر دو باید برای انتخاب باشند و برای تیم در دسترس باشند، که واقعاً بسیار مثبت است.”

متأسفانه برای یونایتد، آنها پس از اینکه جید ریویر در آخر هفته گذشته مقابل منچستر سیتی شکست خورد، بدون حضور خواهند بود.

ریویر که به تازگی از مصدومیت بازگشته بود، به نظر می رسید در حالی که مسیر خود را تغییر می داد، لیز خورد و به نظر می رسید که با توجه به کادر پزشکی، درد زیادی داشت.

اسکینر فاش کرد که هنوز چارچوب زمانی مشخصی برای بازگشت او وجود ندارد و تیم پزشکی به ارزیابی او ادامه می دهد.

یونایتد امیدوار است پس از شکست 1-3 در دربی هفته گذشته مقابل سیتی که منجر به سقوط آنها به رده پنجم لیگ پس از لیورپول شد، بازگردد.

در همین حال، اورتون در دربی مرسی ساید آخر هفته گذشته برای تساوی 1-1 مبارزه کرد و در رده دهم قرار گرفت.

شروع بازی برای ساعت 12 ظهر یکشنبه عید پاک در دهکده ورزشی لی برنامه ریزی شده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/03/30/hinata-miyazawa-and-leah-galton-available-for-selection-this-weekend-278193/ منبع: