واکنش شدید بارسلونا؛ ما شکایت می کنیم

به گزارش “ورش سه”، روز چهارشنبه جزئیات خواسته های لیونل مسی، مهاجم فعلی پاری سن ژرمن و کاتالان سابق برای ماندن در بارسلونا در تابستان 2020 منتشر شد و ادعاهای این ستاره بزرگ تعجب بسیاری را برانگیخت. طرفداران فوتبال. باشگاه بارسلونا به شدت از این افشاگری شکایت کرد و با انتشار بیانیه ای واکنش نشان داد. بارسلونا عصبانیت خود را ابراز کرده و هشدار داده است که این موضوع را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

باشگاه متاسف است که اگرچه این اطلاعات هنوز به اشتراک گذاشته نشده است، اما رسانه ها به دسترسی به حجم عظیمی از اسناد و ایمیل هایی که بخشی از تحقیقات Barsagate هستند افتخار می کنند. در هر صورت این پرونده ها اسنادی را علنی کرده اند که هیچ ربطی به پرونده در دست بررسی ندارد و استفاده از آنها اعتبار و محرمانه بودن اطلاعات باشگاه را خدشه دار می کند. به همین دلیل و در راستای حفظ حقوق باشگاه بارسلونا، دپارتمان حقوقی این باشگاه در حال بررسی اقدامات قانونی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844877
31 سپتامبر 1401 ساعت 14:30
3.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

در این بیانیه آمده است: “با توجه به اطلاعاتی که امروز در ال موندو تحت عنوان “نشت بارسا، فایل های مخفی باشگاه، قسمت اول” منتشر شده است، باشگاه بارسلونا خشم خود را از افشای عمدی اطلاعاتی که بخشی از یک رویه قضایی است ابراز می کند.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای به افشای خواسته های لیونل مسی قبل از جدایی واکنش نشان داد.

واکنش شدید بارسلونا؛  ما شکایت می کنیم