وحید امیری و رکوردی که این بار از دست می رود

او در سال جدید مقابل هواداران و پیکان غایب بود اما میلاد سرلک با وجود غیبت در آن دو بازی نتوانست به رکورد خود برسد و امیری همچنان 23 دقیقه پیشتاز است.

بعد از سرلک و امیری، نام مهدی ترابی را می بینیم که ستاره این فصل پرسپولیس است و در تلاش برای کسب عنوان آقای پاس گلی است.

نکته جالب در لیست 10 نفره پرسپولیس با بیشترین دقایق بازی این است که سیدجلال حسینی 1230 دقیقه از مهدی عبدی، مهاجم اصلی سرخپوشان بالاتر است و سیدجلال در 40 سالگی.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، مهدی شیری با وجود جدایی در نیم فصل، قبل از هفته بیست و پنجم جزو ده بازیکن برتر سرخ پوشان بود اما این هفته از سمت خود استعفا داد.


سرویس خبر شماره: 1823014 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 08:10 |
1,966 |

0نظرات

اگر امیری در دیدار مقابل ذوب آهن فیکس نشود یا به هر نحوی 24 دقیقه کمتر از میلاد سرلک بازی کند، رکورد فوق العاده او در اختیار هافبک دفاعی شماره ده سرخپوشان قرار می گیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در رده چهارم حامد لک قرار دارد که پس از دو ماه به جمع سرخپوشان بازگشت و در بازی افتتاحیه کلین شیت کرد.

وحید امیری اگرچه در دو بازی اخیر پرسپولیس غایب بود اما همچنان بیشترین بازی را در این تیم دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل در حالی به روزهای پایانی خود برای پرسپولیس نزدیک می شود که وحید امیری تنها بازیکن سرخپوشان است که بیش از 2000 دقیقه در زمین حضور دارد. او تنها دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در یک بازی در نیمه دوم مقابل مس رفسنجان به میدان رفت و در سایر بازی ها از او به عنوان مهره ثابت استفاده شد.