وعده های بزرگ تراکتورسازی در پیام نوروزی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا زنوزی اولین مدیر فوتبالی است که پیام تبریک سال 1402 خود را منتشر کرد و با دادن وعده های جدید عزم خود را برای پیشرفت تیمش نشان داد.

این پیام می گوید:

فرا رسیدن نوروز 1402 و همچنین حلول ماه مبارک رمضان را به همه هموطنان و مسلمانان تبریک می گویم.


سرویس خبر شماره: 1896814
آوریل 01, 1402 در 02:19
13.6 هزار |

0نقطه نظر

محمدرضا زنوزی در پیام نوروزی خود نکات جدیدی را مطرح کرد.

وعده های بزرگ تراکتورسازی در پیام نوروزی

شرکت هواپیمایی
امام علی):
دگرگونی انسان عید آفرین است

خدای متعال را شاکریم که سال و روزهای دیگر را تغییر داد تا حال انسان و طبیعت تغییر کند و فرصت تغییر فراهم شود.
همان گونه که تغییر فصل علاوه بر دگرگونی ظاهر، تغییر ماهیت و باطن را به همراه دارد، انسان نیز برای رشد و تعالی، سختی ها را پشت سر می گذارد و تغییر را می پذیرد.
اعتقاد ما به «گروه توسعه سرمایه گذاری دریک» این است که ثابت نمانیم و جلو برویم و طی دو دهه گذشته بر همین اساس حرکت کرده ایم و به هر حال هدف ما تعالی همراه با حل مسئله بوده است.
تمامی شرکت ها و زیرمجموعه های گروه دریک از جمله خطوط هوایی آتا، رخش خودرو، درپاد و یاقوت صنعت و … طی یک سال گذشته بر اساس هدف گذاری که معادل ریل گذاری در جهت رسیدن به مقصد است، اقدام کرده اند.
باشگاه تراکتورسازی پس از فراز و نشیب‌هایی که طی یک سال گذشته با حمایت میلیون‌ها هوادار خود به سمت ثبات و موفقیت پیش می‌رود و مطمئناً در سال‌های آینده موفقیت‌های بیشتری را تجربه خواهد کرد.
به طور کلی سال 1402 برای «گروه توسعه سرمایه گذاری درک» سال تحقق اهداف، شکوفایی و ثمربخشی است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، سال «رشد تولید» است.
بدون شک تحقق این امر مستلزم ادامه رفاقت و همدلی است و امیدواریم در سال جدید نیز مانند همیشه با هم به سوی موفقیت پیش برویم.
همچنین مفتخرم به اطلاع مردم عزیز کشورم برسانم که در سال جدید چندین پروژه ملی و برون استانی از جمله مگا پروژه تفریحی-تجاری-اجتماعی-ورزشی “آتا سنتر” که یکی از بزرگترین پروژه هاست. در کشور پروژه می کند و حدود 560000 متر مربع زیربنا دارد. در ابتدای سال جدید در منطقه غرب تبریز از سر گرفته می شود و با همت مردم شروع می کنیم.

خادم ملت ایران
محمدرضا زنوزی مطلق



مجله اخبار فوتبال داخلی