ون دایک: حمله به قامت لیساندرو دیوانه کننده است

این ناکامی ها باعث شد که بسیاری از لیساندرو به دلیل قد کوتاهش انتقاد کنند و او را برای بازی در لیگ برتر مناسب ندانند. این مدافع آرژانتینی 175 سانتی متر قد دارد. از جمله کسانی که این مشکل را مطرح کرده اند می توان به جیمی کارگر یا توماس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد.

البته شکی نیست که یک مدافع اگر بزرگتر باشد سود خواهد برد، اما از بسیاری جهات اندازه به تنهایی جواب نمی دهد. لیساندرو مقابل ما کار بسیار خوبی انجام داد. یونایتد خرید بسیار خوبی انجام داد. این مدافع آرژانتینی بسیار پرشور است و به خوبی با توپ کار می کند. هر چه آنها بگویند، من فقط می توانم لیساندرو را تحسین کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی در تابستان آژاکس را ترک کرد و با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. اما شیاطین سرخ در بدو ورود او دو نتیجه بسیار ضعیف کسب کردند و با شکست های متوالی مقابل برایتون و برنتفورد روبرو شدند.


سرویس خبر شماره: 1851711
نوامبر 12, 1401 @ 7:59 ب.ظ
27.9 هزار |

17نقطه نظر

ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول در مصاحبه ای از هم تیمی خود در آرژانتین دفاع کرد:“خیلی ها سعی می کنند از اختلاف قد داستانی تعریف کنند. اما این کلمات اصلا شنیده نمی شود. اصلاً نباید به آن صحبت ها گوش داد. مسخره کردن او مزخرف است.

اما مارتینز از آن زمان تاکنون دو بازی خیره کننده برای یونایتد انجام داده و به شیاطین سرخ کمک کرده تا در 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 5 دروازه خود را بسته نگه دارند. به همین دلیل او در مدت کوتاهی به یکی از ستاره های مورد علاقه طرفداران تبدیل شد.

ویرجیل فن دایک انتقادات از لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد را به دلیل جثه او بی اساس خواند و گفت که او شروعی فوق العاده در یونایتد داشته است.

ون دایک: حمله به قامت لیساندرو دیوانه کننده است