رئال مادرید به خرید جدیدترین الماس برزیل نزدیک شده است

البته رئال مادرید چاره ای جز اجابت درخواست پالمیراس نخواهد داشت زیرا آندریچ در تابستان 2024 18 ساله می شود و طبق قوانین فیفا امکان انتقال بازیکنان خارجی قبل از رسیدن به 18 سالگی وجود ندارد.

البته پالمیراس به صراحت اعلام کرده است که اگر با رئال مادرید یا هر باشگاه اروپایی دیگری به توافق برسد به شرطی است که این مهاجم برزیلی تا جولای 2024 در پالمیراس بماند و سپس راهی اروپا شود. تا آن زمان او به صورت قرضی در پالمیراس بازی خواهد کرد.

با این حال رئال مادرید نمی‌خواهد وقت خود را تلف کند زیرا می‌ترد هر تاخیری باعث شود باشگاه‌های ثروتمندی مانند پاری سن ژرمن وارد شوند و آندریک و پالمیراس را با پیشنهادهای بزرگ وسوسه کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

از زمان پیوستن به پالمیراس، آندریک نمایش های خیره کننده ای ارائه کرده است و پول جایزه او بازی به بازی افزایش یافته است. رقابت برای جذب او چند هفته ای است که آغاز شده و روزنامه مارکا مدعی است رئال مادرید یک سال است که او را زیر نظر دارد.

این روزنامه گزارش داد که یکی از مدیران رئال مادرید هم اکنون در سائوپائولوی برزیل به سر می برد و آخرین معاینه این مهاجم برزیلی را انجام می دهد و اولین مذاکرات را با پالمیراس آغاز خواهد کرد.

نمایندگان رئال مادرید در برزیل هستند و در حال مذاکره با باشگاه پالمیراس برای جذب آندریک، ستاره جوان این تیم هستند.

رئال مادرید به خرید جدیدترین الماس برزیل نزدیک شده است


سرویس خبر شماره: 1851713
12 نوامبر 1401 در 8:22 ب.ظ
54.3K امتیاز خبر|

19نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، مدیران رئال مادرید در حالی که زمان زیادی تا نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، فعالیت خود را در بازار آغاز کرده اند و به نقل از مارکا، جذب آندریک، جوان برزیلی پدیده باشگاه پالمیراس یکی از اولویت ها است، آنها هستند.