پاسخ منفی راجرز به چلسی این یک فروش لوکس نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر چلسی تلاش زیادی برای جذب وسلی فوفانا، مدافع میانی 21 ساله فرانسوی باشگاه لستر داشته است. اما پیشنهاد اول باشگاه که 75 میلیون یورو بود از سوی لسترسیتی رد شد.

سرمربی لستر در این مصاحبه گفت: قبلا هم گفته بودم و باز هم می گویم که فوفانا فروشی نیست، نه او و نه جیمز مدیسون را نمی فروشیم و می خواهیم این دو بازیکن را حفظ کنیم، این بازیکنان برای ما بسیار مهم هستند. .

وسلی فوفانا دو روز پیش پیامی را در اینستاگرام منتشر کرد که رسانه ها آن را تمایل ضمنی او برای پیوستن به چلسی تفسیر کردند. از سوی دیگر برخی رسانه ها مدعی شده اند که لستر به باشگاه لندنی اطلاع داده است که در صورت دریافت پیشنهاد کمتر از 100 میلیون یورو، اجازه انتقال این مدافع فرانسوی را نمی دهد.


سرویس خبر شماره: 1837102
15 اوت 1401 @ 9:57 ب.ظ
5.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل برنتفورد به شایعات مطرح شده واکنش نشان داد و با قاطعیت گفت که فوفانا اصلا فروشی نیست.

شکی نیست که باشگاه باید چند بازیکن را بفروشد اما همه بازیکنان فروخته نمی شوند. هیچ تیمی بهترین بازیکنانش را نمی فروشد. باشگاه در این مورد تصمیم نهایی دارد و دریغ نخواهد کرد. وسلی بسیار خوب تمرین می کند و برای بازی فردا مقابل برنتفورد آماده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با وجود اینکه شایعات زیادی در مورد انتقال وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لستر به چلسی شنیده می شود، اما سرمربی روباه ها این شایعات را تکذیب کرده و گفته است که او اصلاً فروشی نیست.