پرتغال 0-1 اسپانیا; موراتا رونالدوی لاروخا بود

در دقیقه 33 سیمون بار دیگر ناجی اسپانیا شد و ضربه خطرناک جوتا را از داخل محوطه جریمه با واکنشی عالی برگرداند.

در دقیقه 88 اسپانیا به خاطر بهترین عملکرد خود در نیمه دوم پاداش گرفت و یک گل به ثمر رساند. ارسال عالی راس از دنی کاروجال در تیرک دروازه به نیکو ویلیامز برخورد کرد. او با یک ضربه سر توپ را در دهانه دروازه به آلوارو موراتا داد تا او به راحتی گل پیروزی را به ثمر برساند.

دو دقیقه از شروع نیمه دوم می گذشت که اشتباه عجیب دنی کارواخال باعث شد رونالدو با اونای سیمون درگیر شود اما دروازه بان اسپانیایی با خروج به موقع و واکنش عالی اجازه گلزنی به رونالدو را نداد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرتغال در آخرین روز مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا میزبان اسپانیا بود. پرتغال برای راهیابی به نیمه نهایی فقط به یک تساوی نیاز داشت، اما اسپانیا برای راهیابی به نیمه نهایی به یک برد نیاز داشت. کریستیانو رونالدو از ابتدا در ترکیب پرتغال حضور داشت و به همراه دیوگو جوتا و برناردو سیلوا مثلث خط حمله پرتغال را تشکیل دادند. آلوارو موراتا، پابلو سارابیا و فران تورس در خط حمله اسپانیا حضور داشتند.

در دقیقه 90 ضربه رونالدو در داخل محوطه جریمه توسط اونای سیمون مهار شد تا بهترین فرصت پرتغال به هدر رفت.

تیم ملی اسپانیا در پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا به پیروزی رسید و به نیمه نهایی لیگ ملت های یوفا راه یافت. پرتغال در کمال ناباوری در خانه حذف شد.

پرتغال 0-1 اسپانیا;  موراتا رونالدوی لاروخا بود

در دقیقه 56 ضربه کارلوس سولر از کنار دروازه به بیرون رفت. چهار دقیقه بعد با تصمیم لوئیز انریکه، گاوی، پدری و یرمی پینو وارد زمین شدند. در دقیقه 70 بازی، دنی کارواخال تقریبا مانع از ضربه روبن دیاز از روی خط دروازه به سمت دروازه اسپانیا شد. هفت دقیقه بعد ضربه آلوارو موراتا توسط دروازه بان پرتغال راهی کرنر شد.

در نهایت اسپانیا این بازی را 0-1 برد و راهی نیمه نهایی لیگ ملت ها شد. این اولین پیروزی اسپانیا در پرتغال پس از 19 سال بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 38 بازی، شوت از راه دور برونو فرناندز که با پای چپ زده شد، با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 42 ضربه فران تورس با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اسپانیا اولین موقعیت این دیدار را ایجاد کرد اما ضربه سرابیا راهی به دروازه نیافت. بازی در اختیار اسپانیا بود و این تیم 70 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 24 ضربه محکم روبن نئوس توسط اونای سیمون، دروازه بان اسپانیایی برگشت داده شد.


سرویس خبر شماره: 1845497
06 مهر 1401 ساعت 00:10
8.1 هزار امتیاز خبر|

29نقطه نظر

خروج رونالدو و دوستانش