پیام صریح ژاوی در ال کلاسیکو؛ من این دو نفر را نمی خواهم

دی یونگ در نیمه دوم وارد زمین شد اما نه در خط میانی که به عنوان دفاع مرکزی استفاده می شد. دی یونگ در 9 دقیقه پایانی بازی به قلب دفاع رفت و در کنار کریستنسن بازی را به پایان رساند. او در بازی قبلی مقابل اینتر میامی نیز مدافع میانی بود. دی یونگ به شدت مورد علاقه منچستریونایتد است و دو باشگاه برای انتقال او به توافق رسیده اند، اما این بازیکن هنوز پاسخ مثبتی نداده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نیمکت نشینی دپای و دی یونگ پیام واضح ژاوی به این دو بازیکن بود که بهتر است به دنبال تیم دیگری باشید. در خط هافبک سرخیو بوسکتس، ژاوی پادری و گاوی را به عنوان سرمایه اصلی خود می بیند و با اینکه در پایان بازی گفت دی یونگ بازیکن ارزشمندی است، اما موضوع دیگر به مشکلات مالی باشگاه مربوط می شود و این موضوع خواهد بود. منوط به نظر مدیران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا صبح امروز در لاس وگاس توانست در دیداری دوستانه با گل رافینیا رئال مادرید را شکست دهد. ژاوی در این بازی بیشتر بازیکنانش را بازی داد اما نکته مهم نیمکت نشینی دو ستاره هلندی در اوایل بازی بود. فرانکی دی یونگ و ممفیس دیپای بازیکنانی هستند که جایی در ایده های ژاوی برای فصل آینده ندارند و باشگاه برای حل مشکلات اقتصادی آنها به دنبال فروش آنهاست اما هر دو بازیکن در ابتدا مقاومت می کنند.


سرویس خبر شماره: 1835062
اوت 02, 1401 در 03:45 ب.ظ
856

0نقطه نظر

دی یانگ و ممفیس نزدیک درب خروجی

نیمکت نشینی فرانکی دی یونگ و ممفیس دپای در ال کلاسیکو بار دیگر نشان داد که ژاوی روی آنها حساب نمی کند.