چگونه پائولو مالدینی می تواند به منچستریونایتد قبل از پنجره نقل و انتقالات تابستانی کمک کند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

با پشت سر گذاشتن تعطیلات بین المللی مارس، منچستریونایتد وارد پایان فصل تجاری شده است.

مردان اریک ده هاگ که قرار است این هفته خارج از خانه با برنتفورد به مصاف برنتفورد بروند، امیدوارند بتوانند بر اساس پیروزی خود مقابل لیورپول در جام حذفی، در حالی که تاتنهام هاتسپر و استون ویلا را پشت سر بگذارند و حضور در لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده تضمین کنند. .

با توجه به قوانین سود و پایداری لیگ برتر، فوتبال لیگ قهرمانان می تواند ثابت شود که در رویکرد INEOS برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری است.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است بر برنامه های تابستانی آنها تأثیر بگذارد، انتصاب مدیر جدید فوتبال است. در این مرحله، بر کسی پوشیده نیست که سر جیم رتکلیف، دن اشورث را هدف مطلوب خود برای نظارت بر دوران جدید در اولدترافورد می‌بیند.

با این حال، منچستریونایتد در تلاش است تا با نیوکاسل یونایتد بر سر پرداخت غرامت برای خدمات او سازش پیدا کند. اگر دو باشگاه نتوانند به توافق برسند، اشورث ممکن است مجبور شود برای مدت طولانی در مرخصی باغبانی خود بماند.

سرخابی ها قبلاً اعلام کرده اند که اشورث دیگر مسئولیت عملیات فوتبال آنها را بر عهده ندارد، اما او همچنان در سنت جیمز پارک قرارداد دارد.

با این حال، این بن بست به نفع هیچ حزبی نیست. یونایتد مشتاق است آشورث را در اسرع وقت بیاورد و نیوکاسل بهتر است با استخدام یک مدیر ورزشی جدید روی برنامه های تابستانی خود تمرکز کند.

در همین راستا، گزارشی از Innews نشان می‌دهد که نیوکاسل واقعاً به دنبال حرکت است و تعدادی هدف را برای جایگزینی اشورث در نظر گرفته است.

پائولو مالدینی در میان کاندیداهای حاضر در قاب برای پست خالی حضور دارد. مدافع افسانه‌ای ایتالیایی مورد قدردانی نیوکاسل قرار می‌گیرد که او تیم جوان آث میلان را جمع کرد و در سال 2022 قهرمان سری آ شد.

مالدینی اکنون در بازار حضور دارد، زیرا در ژوئن سال گذشته لباس سن سیر را ترک کرد.

هنوز مشخص نیست که نیوکاسل در حال حاضر چقدر به اشورث پرداخت می کند، اما خیلی دور از ذهن نیست که فرض کنیم آنها ترجیح نمی دهند دو مدیر ورزشی را در لیست حقوق خود نگه دارند.

به این ترتیب، به نظر می رسد که نیوکاسل روند انتخاب یک مدیر ورزشی جدید را تسریع می کند، نشان می دهد یونایتد به جذب اشورث نزدیک است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/29/how-paolo-maldini-could-help-man-united-ahead-of-summer-transfer-window-278185/ منبع: