باشگاهی که فدراسیون فوتبال را تهدید کرد!/ مدعی قهرمانی برای سومین بار 3 بر صفر می بازد؟



رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان پیش از آغاز بازی تراکتورسازی – سپاهان در تبریز، درخواست استفاده از کمک داور تصویری در این دیدار را داشت و گفت: اگر شرایط برای برگزاری یک بازی سطح خوب در این دیدار فراهم نشود، داور مسابقه را ارسال نخواهد کرد. تیم به میدان!

تهدید سازمان لیگ و اتحادیه فوتبال از سوی باشگاه مدعی قهرمانی یکی از اتفاقات عجیب این فصل در مسابقات لیگ برتر بوده است. البته چند روز پیش شاهد اتفاق عجیبی در فوتبال ایران بودیم. جایی که باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به دعوت نشدن یکی از بازیکنانش و عدم حضور دو بازیکنش در دیدار رفت با ترکمنستان اعتراض کرد!

هنوز مجوز استفاده از کمک داور ویدیویی در تمامی مسابقات لیگ برتر از سوی فیفا صادر نشده است و فدراسیون فوتبال فقط برای دربی و بازی فینال جام حذفی از فیفا مجوز دریافت کرده است.

اخبار دریافتی از ساختمان سئول حاکی از آن است که باشگاه سپاهان تاکید کرده است که نماینده فدراسیون فوتبال در مورد شرایط مسابقه تصمیم گیری خواهد کرد و باشگاه سپاهان نمی تواند برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شرط بگذارد.

اگر باشگاه سپاهان به هر دلیلی وارد زمین نشود اما ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال شرایط برگزاری مسابقه را تایید کنند، این کمیته انضباطی است که در مورد نتیجه این مسابقه تصمیم گیری می کند.

در گذشته تیم سپاهان یک بار به بهانه بازی با پرسپولیس و یک بار به بهانه بازی با اتحاد با رای فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 بر صفر شکست خورده و به نفع تیم است. این باشگاه تصمیم گیری در مورد شرایط مسابقه را این بار به عهده مسئولان گذاشته و خواسته های خود را در قالب یک درخواست محترمانه و نه تهدید به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از زیاده خواهی های باشگاه سپاهان



سرویس داخلی اخبار فوتبال