کارواخال: جنجال در پایان مسابقه به نفع ما بود

امتیاز رودریگو: بنزما یک بازیکن ضروری برای ما است، اما رودریگو امشب در پست شماره 9 بازی کرد و نتیجه داد. رودریگو یک نیروی کمکی بزرگ در حمله است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844358
28 سپتامبر 1401 ساعت 01:38
4.1 هزار |

0نقطه نظر

ما به هدف خود رسیده ایم

در دقایق پایانی درگیری کارواخال با ماریو هرموسو منجر به دریافت کارت زرد هر دو بازیکن شد. برای دقایقی فضای مسابقه بسیار متشنج بود. هرموسو دو دقیقه بعد کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. کارواخال در مورد تقابل اواخر بازی گفت:“من روی رینیلدو خطا کردم و سپس بازی برای دقایقی متشنج شد. فکر می کنم به نفع ما بود و اتلتیکو از ریتم خوب خود دور شد. کارت زرد دوم هم خوب بود. هرموسو باید اخراج می شد.”

بعد از پیروزی رئال در دربی، دنی کاروال گفت که درگیری و تنش دقایق پایانی که خودش یکی از دلایل آن بود، در نهایت به حفظ نتیجه برای رئال کمک کرد.

کارواخال: جنجال در پایان مسابقه به نفع ما بود

دنی کارواخال، مدافع راست رئال در اواخر بازی گفت: خوشحالم چون به هدفمان رسیدیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و دو گل زدیم. حتی می توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم. در نیمه دوم، اتلتیکو توپ بیشتری داشت و ما نتوانستیم موقعیت خاصی ایجاد کنیم. در دقایق پایانی و بعد از گل اتلتیکو کار کمی سخت بود اما در نهایت ما پیروز شدیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب با پیروزی 1-2 مقابل اتلتیکو ششمین برد متوالی خود در لالیگا را کسب کرد و رده اول را از بارسلونا پس گرفت. دو گل رئال در نیمه اول توسط رودریگو و فده والورده به ثمر رسید.