کریم بنزما جانشین خود در رئال مادرید را معرفی کرد

ابراهیم بنزما، پسر کریم بنزما، روزی می تواند راه پدرش را در رئال ادامه دهد.

بنزما البته یک دختر هفت ساله به نام ملیا دارد که علاقه زیادی هم به او دارد. در واقع کریم در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ گفت که با دیدن عکس فرزندانش نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. آنها برای من بسیار مهم هستند. می توان گفت همه چیز مال من است. هیچ کلمه ای برای توصیف آنها ندارم زیرا آنها در قلب من هستند. شما نباید این تصاویر را به من نشان دهید زیرا من نمی توانم جلوی اشک هایم را بگیرم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بنزما در لیست تیم ملی فرانسه برای ساحل عاج نبود و اولیویه ژیرو جایگزین او شد.

در غیاب این مهاجم، خط حمله رئال مادرید شبی عادی و کم تحرک داشت و نتوانست به اندازه حریف موقعیت و خطری روی دروازه بارسلونا ایجاد کند. کریم بنزما همین چند هفته پیش شبی تاریخی را سپری کرد و در کمتر از 20 دقیقه سه بار دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد اما خط حمله رئال مادرید بدون او گیج شد و او سقوط کرد به جمع مدافعان بارسلونا بازگردانده شد. عملکرد رئال در غیاب کریم نشان داد که آنها چقدر به ستاره 34 ساله خود وابسته هستند.


سرویس خبر شماره: 1816987 |
07 فروردين 1401 ساعت 22:20 |
744 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک هفته قبل از بازی حساس رئال مادرید مقابل بارسلونا بود که خبر مصدومیت کریم بنزما منتشر شد و در نهایت کارلو آنچلوتی هیچ شانسی برای این ستاره فرانسوی نگرفت و نام او را در لیست قرار نداد. . . رئال مادرید در شب غیبت کریم بنزما نمایشی فاجعه بار مقابل بارسلونا به نمایش گذاشت و با 4 گل در خانه شکست سنگینی را متحمل شد.

بنزما در مصاحبه ای جدید با رسانه های فرانسوی از پسرش ابراهیم که به زودی پنج ساله می شود تمجید کرد. او به نوعی ابراز امیدواری کرد که ابراهیم به زودی وارد آکادمی رئال مادرید شود. پسرم لمس بسیار خوبی روی توپ دارد و این یک واقعیت است. آیا او به آکادمی رئال خواهد پیوست؟ “باید کمی صبر کنیم!”