یولیان ناگلزمن، سرمربی غیررسمی آلمان!

تیم ملی آلمان در گروه ساده ای قرار ندارد و باید با اسپانیا و ژاپن مبارزه کند. در صورت صعود این تیم باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بلژیک و کرواسی برود.

یکی دیگر از نقاط قوت آلمان این است که ساختار اصلی مانشافت از بازیکنان بایرن مونیخ تشکیل شده است: نویر، کیمیخ، گورتزکا، مولر، موسیالا، سانه و گنابری. به همین دلیل می توان گفت در هفته های آینده جولیان ناگلزمن عملا سرمربی غیررسمی آلمان خواهد بود و انتظار می رود فلیک رابطه نزدیکی با او داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید آلمان در جمع مدعیان قهرمانی جام جهانی قرار نگیرد. شکست 1-0 مقابل مجارستان و بازی های قبلی مانشافت نشان می دهد که قدرت آلمان برای مدعی شدن کافی نیست. آلمان در هفت بازی اخیر خود نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.


سرویس خبر شماره: 1845648
6 اردیبهشت 1401 ساعت 20:59 |
48.9 هزار |

9نقطه نظر

یادداشت مجله بیلد

اما هانسی فلیک از زمان حضورش در بایرن مونیخ ثابت کرده است که می تواند در کمترین زمان ممکن به بیشترین موفقیت دست یابد. جام جهانی امسال شرایط خاصی دارد و تیم های ملی به جای سه تا چهار هفته بر خلاف گذشته تنها یک هفته فرصت دارند تا آماده شوند. فلیک شاید برگ برنده آلمان در این شرایط باشد.

روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی به تحلیل شانس آلمان در جام جهانی قطر پرداخت و نقش بایرن مونیخ و سرمربی این تیم را کلید موفقیت مانشافت دانست.

یولیان ناگلزمن، سرمربی غیررسمی آلمان!

جام جهانی هرگز فرصتی برای رشد یک بازیکن نیست. فلیک می داند که برای رسیدن به حداکثر موفقیت باید بهترین تیم ممکن را در آلمان جمع کند. دعوت از اسطوره هایی که سابقه درخشش در جام جهانی را دارند، مانند تونی کروس و متس هوملز، نباید برای فلیک تابو باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی