یک تیم پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی!

قرمزها حالا 9 بازیکن سه کارته دارند که در رزرو بعدی بازی حساس مقابل استقلال را از دست خواهند داد. علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که در خطر دریافت کارت زرد چهارم قرار دارند.

اما مورد جالب مربوط به سروش رفیعی است که در این فصل 6 اخطاره شد و با کارت زرد بعدی 7 کارت دریافت کرد و دوباره محروم شد. در بین این بازیکنان، ترابی و بیرانوند یک بار طعم محرومیت را با کارت قرمز چشیدند و حالا در شرایط متزلزلی برای بازی استقلال قرار دارند.

پر کارت ترین بازی پرسپولیس در این فصل مقابل هادر و نفت مسجد سلیمان بود که بازیکنان این تیم 4 کارت زرد گرفتند و حالا باید دید یحیی در بازی حساس مقابل مس کرمان چه دستوراتی به بازیکنان خواهد داد و آیا آنها احتیاط خواهند کرد یا خیر. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پرسپولیس در حالی با یک گل ملوان را شکست داد که سینا اصدبیگی تنها بازیکن اخطار شده آن تیم بود و در دقیقه 65 کارت زرد گرفت و جریمه شد تا او نیز به جمع بازیکنان پرسپولیس ملحق شود. سه کارت

جالب اینجاست که کمال صغنیه تنها بازیکن دو کارته پرسپولیس است و این بازیکن که در فصول اخیر جزو کارتن‌گرفته‌ترین بازیکنان بود، حالا آمار مثبتی را پشت سر گذاشته است.


سرویس خبر شماره: 1899600
آوریل 18, 1402 در 03:08 ب.ظ
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عجیب ترین چالش ممکن برای یحیی گل محمدی;

نکته جالب اینجاست که از بین این 10 بازیکن، 8 نفر دیروز در ترکیب اصلی حضور داشتند، بنابراین مشخص است که محرومیت همه آنها ضربه مهلکی به تیم پرسپولیس خواهد بود و یحیی باید با بحران جدی و عمیقی روبرو شود. بازی مقابل شهرورد

سعید صادقی، مرتضی پورعلیگنجی، امید عالیشاه و مهدی عبدی از بازیکنان کارت پرسپولیس محسوب می شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس در حالی به مصاف مس کرمان می رود که 10 بازیکن این تیم در آستانه محرومیت از دریافت کارت زرد بعدی قرار دارند.

یک تیم پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی!