آیا لس آنجلس لیکرز می تواند در غرب بدود؟

لبرون رکورد تندر را شکست

علیرغم حجم نمونه کوچک، به نظر می رسد که تا به حال موفق بوده است. از زمان پایان مهلت تجاری 9 فوریه، لس آنجلس 4-1 است، از جمله دو برد مقابل گلدن استیت واریرز، که آنها در جدول رده بندی کنفرانس غرب به دنبال آن هستند. با این حال، چشمگیرترین عملکرد یکشنبه در دالاس رخ داد، زیرا لیکرز با کاهش 27 امتیازی خود در برابر لوکا دانچیچ و شرکتش، بزرگترین بازگشت در NBA تا کنون در این فصل را به پایان رساند.

آنتونی دیویس در طول سال وارد و خارج از ترکیب بوده است و آزمایش راسل وستبروک به وضوح به نفع لیکرز نبود. در حالی که آنها قادر به فرود ماهی های بزرگ مانند کایری اروینگ یا کوین دورانت در بازار تجاری نبودند، برخی از حرکات خود را انجام دادند که ممکن است بتواند شانس تیم را برای 25+ بازی آخر فصل تغییر دهد.

آیا لس آنجلس لیکرز می تواند در کنفرانس غربی شرکت کند؟

نیم فصل اول سختی برای لبرون جیمز و لس آنجلس لیکرز بود. آنها با مصدومیت ها و مشکلات فهرستی دست و پنجه نرم کردند و از دروازه خارج شدند و به رکورد 2-10 رسیدند. اوضاع در دسامبر خیلی بهتر نشد، زیرا آنها سال 2022 را با 6 بازی زیر 0.500 در امتیاز 15-21 به پایان رساندند.

سرنوشت آنها مطمئناً در دستان آنها خواهد بود و آنها سعی می کنند از نردبان بالا بروند و ممکن است یکی از آخرین شانس های لبرون جیمز برای نشان دادن تسلط خود در سن پیشرفت خود باشد.

https://sportslens.com/news/can-the-los-angeles-lakers-make-a-run-in-the-western-conference/ منبع:

آنها در ماه مارس برنامه ای جدی برای سفر دارند. از 3 مارس، لیکرز 10 بازی از 12 بازی را در لس آنجلس انجام خواهد داد و یک سفر جاده ای کوچک دو روزه را بین یک اقامت خانگی طولانی تر از سه هفته قرار خواهد داد. در طول این بازی، آن‌ها بازی‌هایی با تیم‌هایی خواهند داشت که برای موقعیت با آن‌ها مبارزه می‌کنند، از جمله ماوریکس، پلیکانس، سانز و واریورز.

همانطور که امروز وجود دارد، لیکرز با امتیاز 29-32 تنها 1.5 بازی از سه تیمی که برای رتبه های هفتم، هشتم و نهم مساوی شده اند، و 2.5 بازی پس از ماوریکس برای رتبه ششم عقب هستند. در حالی که ممکن است در گرفتن ماوریکس یا کلیپرز مشکل داشته باشند، اما شانس زیادی وجود دارد که از تیمبرولوز، جاز، و پلیکانز پیشی بگیرند و واریرز در تمام فصل قدرت شلیک معمول خود را نشان نداده اند.

این برد به لیکرز کمک کرد تا با دو تیم دیگر که در خارج به دنبال بازی های پلی آف هستند، همگام شوند و آنها با تاندر و بلیزرز با درصد برد 0.475 برابر هستند. آنها اکنون یک بازی از پلیکانز عقب تر هستند، که در حال حاضر رتبه دهم، آخرین مکان برای مسابقات بازی-این هستند.

پس لیکرز برای تبدیل شدن به بازی در بازی چه باید بکند؟ و آیا آنها برای تثبیت جایگاه خود در پلی آف ضربه ای به نفر ششم دارند؟ در یک سال معمولی، یک نفر یازدهم در پایان آوریل برای صعود به جدول رده بندی تلاش می کند. اما هر دو کنفرانس غرب و شرق چنان نبردهای فشرده ای هستند که یک برد پنج بازی متوالی توسط هر تیمی می تواند جدول رده بندی را وارونه کند.

تیم هایی که برای کسب موقعیت با آنها می جنگند چه کسانی هستند؟