اعتراف تلخ اینزاگی; خوشبین بودن سخت است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که ایوان پریشیچ در دقیقه سوم گلزنی کرد، اینتر در نهایت با خطای باورنکردنی رادو در دقایق پایانی شکست خورد و به راحتی با نتیجه 1-2 مغلوب بولونیا شد. حالا میلان با دو امتیاز صدرنشین جدول است و سیمونه اینزاگی مدعی است اینتر تا پایان فصل راهی جز برد در هر بازی ندارد.

بعد از گل اول مستحق زدن گل دوم بودیم. در نیمه دوم، بولونیا تقریباً هرگز در جعبه ما ظاهر نشد. در نیمه دوم دیوانه وار بازی کردیم و باید با آرامش بیشتری توپ را حرکت می دادیم. وقتی بازی 1-1 شد، دو موقعیت عالی را از آنخل کوریا و لائوتارو از دست دادیم و بزرگترین حسرت این بود که کار را تمام نکردیم.

سیمونه اینزاگی گفت: “وضعیت تلخ است و طبیعی است که اینطور باشد. حالا دیگر سرنوشت ما نیست، باید چهار بازی آینده را ببریم و ببینیم میلان در ادامه فصل چه خواهد کرد. بازی داشت پیش می رفت. خوب، اما وقتی باید گل دوم را می زدیم، دروازه ما را آرناوتویچ باز کرد، در نیمه اول فقط با یک اشتباه عملکرد عالی داشتیم.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر اذعان کرده است که کسب عنوان قهرمانی در این فصل بسیار سخت بوده است.


سرویس خبر شماره: 1821814 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 01:42 |
3,334 امتیاز خبر|

0نظرات

رادو در صحنه گل دوم اشتباه کرد و این اتفاق برای من یا بازیکنان دیگر می افتد اما مشکل اینتر این بود که به گل دوم نرسیدند. خوش بین بودن در این شرایط سخت است اما هنوز 12 امتیاز تا پایان این فصل باقی مانده و من و بازیکنان تمرینات سختی را انجام می دهیم. امسال لیگ پر از اتفاقات عجیب است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما اینتر باید تا پایان فصل در هر بازی پیروز شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی