این برزیلی آخرین خرید سپاهان نیست

*جذب دفاع راست به عنوان اولویت دوم
در پست دفاع راست اگرچه سپاهان مهره ای تاثیرگذار رامین رضاییان را در اختیار دارد، اما نداشتن جانشین این بازیکن یکی دیگر از دغدغه های کادر فنی این تیم خواهد بود. در این بین، شاید استفاده از بازیکنان آکادمی یا استفاده از بازیکنان دیگر در پست دفاع راست غیرتخصصی مانند محمد دانشگر، گزینه محتمل در اندیشه موریس باشد، اما به خدمت گرفتن جانشین شایسته رضاییان برای جلوگیری از تکرار آزمون های سال گذشته رقابت فشرده دور از دسترس است، هیچ انتظاری وجود نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

*روی یک مدافع میانی و مهاجم دیگر تمرکز کنید
ژوزه مورایس در حال حاضر محمدرضا مهدی زاده، محمد نژاد مهدی، محمد دانشگر و رناتو داسیلویرا برزیلی را در پست دفاع وسط در اختیار دارد اما شنیده ها از اردوی سپاهان حکایت از آن دارد که کادر فنی این تیم به دنبال جذب یک مدافع میانی دیگر است. او آخرین نیروی خارجی نیز به او اختصاص خواهد یافت.
ضمن اینکه وقتی به خط دید سپاهان نگاه می کنیم متوجه می شویم که در صورت محرومیت یا مصدومیت شهریار مغانلو بازیکنی هم سطح این مهاجم در اردوی این تیم وجود ندارد و اگر مورایس مغانلو را نداشته باشد. او به هر دلیلی باید به سراغ علیرضا صادقی یا جوانانی مثل آریا یوسفی برود برود که باعث شد کادر فنی پرتغالی سپاهان شرایط بازار ایران را زیر نظر بگیرد و همچنین بازیکنان خارجی نگرانی را در این ایستگاه از بین ببرند. البته شاید آوردن بازیکن خارجی شش امتیازی برای نیمکت نشینی و حضور مستمر شهریار مغانلو حرکت منطقی به نظر نرسد. بنابراین شاید مورایس و معاونانش منتظر خروج تیم های لیگ برتری باشند تا شرایط برای یک مهاجم قابل اعتماد تا 9 سپتامبر، زمانی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پایان می رسد، آماده شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پایان یافتن فصل بیست و یکم لیگ برتر که ناکامی بزرگ سپاهان با کسب مقام سومی در دومین سال تمرینی محرم نویدکیا به ثبت رسید، چهره محبوب هواداران سپاهان تصمیم گرفت از سرمربیگری این تیم انصراف دهد. با وجود اینکه هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده بود، جدایی سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و سجاد شهبازادا که از مهره های کلیدی این تیم در فصل های اخیر بودند. شرایط را نگران کننده کرد اما با معرفی مورائیس همه چیز در اصفهان تغییر کرد و نگاه امیدوارانه جای نگرانی روزهای پس از پایان فصل و سردرگمی را گرفت. گرفت
میلاد زکی پور قبل از اینکه مورایس به عنوان اولین خرید سپاهان برای رفع نقاط ضعف معرفی شود به این تیم اضافه شد و ساعاتی پس از اعلام رسمی مورائیس جنجالی ترین خرید سپاهان یعنی مدافع استقلال محمد دانشگر فاش شد.
محمد علینژاد دیگر خرید سپاهان بود و همانطور که رامین رضاییان انتظار داشت جایگزین دانیال اسماعیلی فر شد که جای او را در پرسپولیس گرفت. در نهایت الویس کامسوبا، مانوئل فرناندز و رناتو داسیلویرا به عنوان سه خرید خارجی این تیم معرفی شدند تا سپاهان برای حضور قدرتمند در لیگ بیست و دوم تمرین کند.
با وجود این خریدها و بازگشت نیما میرزازاد و علیرضا صادقی که به ترتیب به صورت قرضی در صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک بازی کردند، سپاهان همچنان به بازیکنان دو پسته نیاز دارد.

با وجود اضافه شدن سه بازیکن خارجی به اردوی ترکیه، مورایس همچنان به دنبال بازار برای جذب دو بازیکن دیگر است.


سرویس خبر شماره: 1835703
06 مرداد 1401 در 07:18 ب.ظ |
5.8K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

1+2 بازیکن تا تشکیل تیم مورایس.