بارسا در نیمه دوم; منتظر قرعه سخت بلوگرانا هستیم

بارسا فصل آینده در دسته دوم لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و حالا می توانیم گروه سختی را برای این تیم متصور باشیم. در دور اول پی اس جی، بایرن مونیخ، سیتی یا لیورپول، قهرمان لیگ اروپا (فرانکفورت یا رنجرز)، قهرمان ایتالیا (میلان یا اینتر) حضور خواهند داشت و یکی به مصاف بارسا خواهد رفت. لیورپول که احتمال نایب قهرمانی در لیگ برتر را بیشتر می کند، در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صدرنشین خواهد بود. بلوگرانا همچنین با دورتموند، مارسی، یوونتوس، چلسی، تاتنهام، لایپزیگ و لیورپول (مگر اینکه قهرمان لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا نشود) روبرو نخواهند شد.

آنسو فاتی ابتدا برای بارسا و جوردی آلبا در دقیقه 94 برای بارسا گلزنی کردند. بدین ترتیب فاصله با تیم پنجم جدول یعنی بتیس در سه بازی تا پایان فصل به 11 امتیاز افزایش یافته و بارسا در بدترین حالت چهارمین تیم خواهد بود. بارسا با 69 امتیاز و یک بازی بیشتر، 5 امتیاز کمتر از سویا در رده دوم قرار دارد و در سه بازی باقی مانده مقابل سلتا، ختافه و ویارئال، باید مقام دوم و سهمیه سوپرجام را کسب کند.

با نهایی شدن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا، آبی اناری ها برای حضور قدرتمندتر در این تورنمنت آماده می شوند.


سرویس خبر شماره: 1823293 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 16:45 |
1,942 امتیاز خبر|

0نظرات

بایرن، پی اس جی، سیتی…

بارسا فصل گذشته برای بایرن، بنفیکا و دیناموکیف بازی کرد اما در لیگ اروپا به رده سوم سقوط کرد. تیم تحت مدیریت ژاوی نیز در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب آینتراخت فرانکفورت شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در یک بازی حساس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان میهمان رئال بتیس بود. آبی اناری ها در نهایت با وجود برتری ملموس میزبان توانستند با تمام توان از این دیدار بیرون بیایند و با نتیجه 1-2 پیروز شوند.