بازیکنان جام جهانی 2026 ایران از این تیم هستند

مرفاوی درباره اهداف فدراسیون و اهدافش برای جوانان فعلی گفت: اردوهای مناسبی را با حمایت فدراسیون فوتبال برگزار کرده ایم و می خواهیم با حمایت همه جانبه باشگاه ها همین مسیر را ادامه دهیم. بدون شک بازیکنان تیم جوانان می توانند نقش اول را در آینده فوتبال داخلی کشور داشته باشند. مطمئنم بسیاری از آنها در جام جهانی 2026 پیراهن پرافتخار ملی را بر تن خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862363
11 ژانویه 1401 @ 5:46 ب.ظ
27.3 هزار |

9نقطه نظر

مرفاوی:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صمد مرفاوی ده روزی بود که اردوی تیم ملی جوانان را در مرکز ملی فوتبال برگزار کرده بود و این روزها تیمش را برای حضور در جام ملت های آسیا که اسفندماه برگزار می شود آماده می کند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره بازیکنان جوان حاضر در لیگ گفت: خیلی خوشحالم که یک سری ملی پوشان در لیگ برتر و لیگ بازی می کنند، یکی با اعتماد مربیانشان. این اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد و قطعا به تیم جوانان کمک می کند. با این حال ما خواهان همکاری بیشتر باشگاه ها هستیم، اگر بتوانیم همه آنها را در اردوهای بعدی داشته باشیم، با تمام وجود ما را جلو می برد تا به هدفمان که حضور در جام جهانی جوانان است، برسیم.

صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان گفت با برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از شاگردان فعلی او در جام جهانی آینده پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد.

بازیکنان جام جهانی 2026 ایران از این تیم هستند

صمد مرفاوی در مورد این اردو گفت: خوشبختانه برگزاری چنین اردوهایی باعث می شود تا با بازیکنانی که بیش از یک سال است که شناسایی کرده ایم بیشتر آشنا شویم. همچنین بازیکنان جوانی که شانس حضور در اردوی تیم ملی را دارند با عملکرد خود زیر ذره بین قرار می دهیم تا بهترین بازیکنان جام ملت های آسیا که اسفندماه در ازبکستان برگزار می شود را انتخاب کنیم.