تصمیم نهایی بیل پس از ترک رئال گرفته شد

در همین حال، در ماه های اخیر رسانه ها و نشریات اسپانیایی به شدت از گرت بیل انتقاد کرده اند. شرایط به گونه ای است که شاید در ادامه فصل بیل را در ترکیب رئال نبینیم.

به گفته این منبع، اگر بیل با ولز به جام جهانی برود، قراردادی کوتاه مدت تا ژانویه 2023 با کاردیف امضا خواهد کرد تا برای بازی های جام جهانی آماده شود. این مسابقات برای اولین بار در پاییز بین نوامبر و دسامبر در قطر برگزار می شود. در نهایت بیل تصمیم خواهد گرفت که آیا فوتبال را ادامه دهد یا بعد از جام جهانی بازنشسته شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این البته مشروط به صعود ولز به جام جهانی خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

در پایان فصل، گرت بیل دیگر بازیکن رئال نخواهد بود و طبق ادعای امروز “ولز آنلاین”، با وجود پیشنهادات چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین سری آ، او قصد دارد در کاردیف بازی کند. شهر زادگاه تیمی که در لیگ انگلیس حضور دارد. به میدان بروید. او برای ساوتهمپتون، تاتنهام و رئال مادرید بازی کرد و هرگز برای تیمی از ولز بازی نکرد.

سرنوشت فوتبال گرت بیل به واجد شرایط بودن یا نبودن ولز بستگی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت بیل آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را ترک می کند. ستاره ولزی امیدوار بود با هدایت کارلو آنچلوتی به روزهای خوب گذشته خود در سانتیاگو برنابئو بازگردد و با خاطرات خوش رئال مادرید را ترک کند، اما باز هم همان مشکل همیشگی، مصدومیت های مکرر این بازیکن، او را از رسیدن به این هدف باز داشت.


سرویس خبر شماره: 1817200 |
09 فروردين 1401 ساعت 17:45 |
3,111 |

1نظرات

شکایت آنلاین در ولز: