تلاش باشگاه استقلال برای جلوگیری از وقوع یک اتفاق تلخ/ دیگر نمی گذاریم آن اتفاق بیفتد!

با توجه به اینکه پیش از این استقلالی ها از حضور در رقابت های آسیایی محروم شده بودند، این مسئول باشگاه استقلال اعلام کرد قطعا شرایطی وجود نخواهد داشت که استقلال را از حضور مجدد در لیگ قهرمانان باز دارد. در سال 2005 به دلیل سهل انگاری، عدم ارسال به موقع مدارک، تیم استقلال از راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا بازماند! اتفاقی که در زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی رخ داد و هواداران و علاقمندان به این تیم را شوکه کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر، باشگاه آبی تهرانی به عنوان اولین و اصلی ترین نماینده فوتبال ایران در رقابت های آتی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد. حضور رسمی استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا منتشر نشده است.

در آخرین اظهارات یکی از مسئولان باشگاه استقلال به این موضوع پرداخته شد و در نهایت سعید فتاحی یکی از قائم مقام مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که این مجموعه تمام تلاش خود را برای کسب مجوزهای حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آینده به کار خواهد گرفت. . . .

اتفاقی که سال گذشته هم افتاد باعث شد باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حضور در این تورنمنت مهم و ارزشمند را از دست بدهند. مشکلی که پیش از این در سال 1384 برای باشگاه استقلال پیش آمده بود.