پرهیشکار: دوست داریم با مهدوی کیا ادامه دهیم

با اعلام پریزکار قرار است سرمربی جدید تیم امید از سوی کمیته جوانان به کمیته فنی و سپس به اعضای هیئت مدیره معرفی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846262
11 اکتبر 1401 ساعت 09:03 |
734 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گفتنی است تیم امید شهریور ماه آینده قرار است در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند و با توجه به عدم همکاری باشگاه ها با تیم امید، به نظر می رسد این تیم تنها برای تمرین و بازی های دوستانه در روزهای فیفا شرکت کند. . کند درست مثل تیم ملی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم امید پس از ناکامی در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند که با باخت به ترکمنستان و حذف در مرحله گروهی دست یافته بود، قصد داشت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در شهر قونیه شرکت کند. ، ترکیه در شهریور ماه اما به دلیل غیبت بازیکنان در تمرین قبل از سفر به ترکیه، مهدی مهدوی کیا تمرینات تیم را تعطیل کرد و از بازیکنان خواست به اردوی تیم های باشگاهی خود بازگردند. پس از آن قرارداد مهدی مهدوی کیا به پایان رسید و در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر انتخاب محرم نوید کیا به عنوان سرمربی فصل گذشته تیم سپاهان به گوش می رسید.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال خواستار ادامه همکاری با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید است.

پرهیشکار: دوست داریم با مهدوی کیا ادامه دهیم

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال نظر خود را در مورد تیم امید اینگونه بیان کرد: در مورد تیم امید باید بگویم که ظاهراً خود مهدوی کیا علاقه ای به ادامه حضور ندارد، کمیته جوانان در این زمینه مسئولیت دارد اما او این کار را نکرده است. در این زمینه هر گونه پرس و جو یا مکاتبه ای انجام داده است.در حال حاضر در مورد تیم امید حرفی برای گفتن نداریم.فدراسیون فوتبال علاقمند به ادامه همکاری با مهدوی کیا است.اگر گزینه ای مانند نویدکیا را برای تیم امید شنیدید به ما اطلاع دهید تا آن را بشنویم. شاید این نام ها حدس و گمان باشد، نویدکیا مربی ارزشمند و جوانی است که کارنامه بسیار خوبی دارد، در سپاهان هم خیلی موفق بود اما هنوز در مورد آن صحبت نمی کردیم.”