تمام انگلیس در حال تماشای رفتار جالب رونالدو

ستاره پرتغالی توپ را رها کرد و شروع به احوالپرسی با دست اندرکاران این برنامه تلویزیونی کرد. کریستیانو با ستاره های سابق منچستریونایتد، گری نویل و روی کین گرم شد و با آنها دست داد و روی کین را در آغوش گرفت. نکته جالب تحقیر رونالدو به جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول بود.

تحقیر کریستیانو رونالدو نسبت به جیمی کاراگر در آستانه بازی با لیورپول توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تمام انگلیس در حال تماشای رفتار جالب رونالدو

او قبلاً در یکی از مصاحبه های خود گفته بود: “اگر از تنهاچ بپرسید، او دیگر رونالدو را هم نمی خواهد. این در رختکن یونایتد نیز صدق می کند. هیچ باشگاه دیگری در اروپا نیز او را نمی خواهد. من ممکن است در این مورد اشتباه کنم، اما یونایتد نمی تواند از شر او خلاص شود.”

رونالدو به گوشه ای از زمین رفت که گری نویل، روی کین و جیمی کاراگر به عنوان کارشناسانی که با تماشاگران صحبت می کردند جلوی دوربین ایستاده بودند.

این اتفاق باعث واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شد. یکی از هواداران یونایتد نوشت: رونالدو به طور کامل جیمی کاراگر را در برنامه زنده تلویزیونی نادیده گرفت و فکر می‌کنم این اتفاق مهم شب گذشته بود.

یکی از حامیان رونالدو نیز در این رابطه گفت: این رفتاری بود که کاراگر به خاطر تمام مزخرفاتی که همیشه در مورد رونالدو می گفت، شایسته آن بود.

کاراگر در گذشته بارها در مصاحبه ها و نظرات خود از کریستیانو انتقاد کرده بود. شاید به همین دلیل است که ستاره پرتغالی تصمیم گرفت این موضوع را نادیده بگیرد و تنها به احوالپرسی با دو ستاره سابق تیمش اکتفا کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو برای بازی امشب مقابل لیورپول در ترکیب منچستریونایتد حضور ندارد و بازی را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. اما قبل از شروع مسابقه هنگام گرم کردن زمین چمن اولدترافورد به دیدار مجریان و کارشناسان تلویزیون دیلی فوتبال رفت تا یکی از صحنه های جالب قبل از بازی را به تصویر بکشد.


سرویس خبر شماره: 1839829
1 شهریور 1401 ساعت 12:20 ب.ظ |
76.7 هزار |

29نقطه نظر

انتقام کریس از کاراگار

به نظر می رسد این بازیکن همه این بحث ها را شنیده و به خوبی به یاد دارد.

مدافع سابق لیورپول نیز پس از بازی به این اتفاق واکنش نشان داد و در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: از اول تا آخر شب بدی بود! من توسط رونالدو، دوست خوبم نادیده گرفته شدم، منچستریونایتد کیفیت و روحیه جنگندگی خوبی از خود نشان داد و لیورپول اصلا خوب نبود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی