خبر تلخ مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت مالی باشگاه/پرونده قرمزها به CAS رفت

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه سفارت سوئیس به باشگاه پرسپولیس روادید نداده است، گفت: وقتی از شما دعوت می کنند که بیایید و به این پرونده رسیدگی کنید، قابل تصور نیست. ویزا را دادند، در صورت نیاز، یک وکیل بین المللی در آنجا داریم که می توانیم استفاده کنیم.

وی افزود: فکر می کنم طی یکی دو هفته آینده به پرونده رادوشویچ رسیدگی شود. احتمالا من و حسینی از روابط بین الملل باشگاه به دادگاه CAS برویم. ما باید مدارک جدیدی را که قبلاً هزینه کرده ایم و او تکذیب کرده است، بگیریم. ضمن اینکه قانون می گوید اگر در مدتی که قرارداد دارد با باشگاه دیگری قرارداد بسته است، بدون شک از کل مبلغ قرارداد کسر می شود. ما به دنبال این هستیم که آن حقوق از دست رفته ملت و هواداران پرسپولیس را به خزانه پرسپولیس برگردانیم.

درویش در خصوص اینکه در مصاحبه ای به بازیکنی اشاره کرده که قراردادش 3 و 5 میلیارد بوده و بعد از آن بالاتر رفته و اگر با مدیر برنامه هایش مشکلی داشته باشد، گفت: به هر حال اگر قرار باشد نامش را بگوییم، می گویم. گفته اند. بحثی شد که گفتند شما همه جذب کردید، من گفتم نه، چیزی که در حد توان باشگاه بود جذب کردیم. شاید باشگاه دیگری حاضر باشد برای بازیکنی مبالغ هنگفتی بپردازد اما ما طبق استانداردهایی که برای باشگاه خود داریم انتخاب می کنیم. گفتیم 4-5 میلیارد می دهیم اما او گفت 15 میلیارد جای دیگر می دهند، ما هم گفتیم برو این باشگاه.

رضا درویش در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان درباره پرونده های باشگاهی مثل رادوشویچ گفت: ابتدا شهادت هموطنانی را که واقعاً توسط اراذل و اوباش ملحد مظلوم واقع شدند و به شهادت رسیدند تسلیت می گویم. برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وی در خصوص کشوری که اردوی خارجی پرسپولیس در آن برگزار می شود، گفت: هنوز مشخص نیست. ما 2-3 درخواست داریم، باید بررسی کنیم ببینیم گل محمدی کدام یک را تایید می کند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت حساب های این باشگاه گفت: تمام حساب های ما مسدود است.

وی در خصوص درصد پرداختی به بازیکنان گفت: حداقل 30 درصد به خارجی ها پرداخت شد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقاد یحیی گل محمدی از کیفیت زمین تهرانسر گفت: آنجا تمرین کرده اند و مشکلی ندارند. کفپوش نو است و باید روی آن کار شود تا شکل مورد نظر کادر فنی به دست آید. آنها تمرینات خود را در زمینی آغاز کرده اند که هرگز استفاده نشده و چمن تازه است.

درویش درباره اینکه یک چک به محمد انصاری داده شده و او نیز آن را به خیریه اهدا کرده است، گفت: چکی ندادیم، چندین چک دریافت کرد و اگر نوبت به او برسد حتما پاس می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال