خلاقیت مهاجم لایپزیگ: بازی با توپ در ورشو (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم لایپزیگ و شاختار دونتسک در هفته ششم گروه F لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورشو به مصاف هم رفتند.

قبل از شروع این دیدار لایپزیگ 9 امتیازی و شاختار 6 امتیازی شده بودند. تیم اوکراینی امیدوار بود با پیروزی در این بازی بتواند به عنوان تیم دوم گروه پس از رئال مادرید راهی مرحله حذفی شود. این دیدار به دلیل جنگ در اوکراین در پایتخت لهستان برگزار شد.

اما در ابتدای بازی لایپزیگ خیلی زود به گل رسید و کریستف نکونکو مهاجم فرانسوی این تیم در دقیقه 10 دروازه شاختار را باز کرد. سوداکوف تحت فشار اشلاگر توپ را از دست داد تا تیمو ورنر صاحب توپ شود. او وارد محوطه جریمه شاختار شد و ضربه او دفع شد اما توپ برگشتی به انکونکو رسید تا دروازه باز شود.

مهاجم فرانسوی لایپزیگ از قبل آماده گلزنی در این دیدار بود. در حالی که به سمت هواداران آلمانی حاضر در ورزشگاه می رفت، توپی را از جیب خود بیرون آورد و با خوشحالی آن را باد کرد تا تصاویر جالبی در ورزشگاه ورشو خلق کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستوفر نکونکو، مهاجم فرانسوی آر بی لایپزیگ پس از به ثمر رساندن گل اول تیمش مقابل شاختار دونتسک، شادی خلاقانه پس از گل را نشان داد.

خلاقیت مهاجم لایپزیگ: بازی با توپ در ورشو (عکس)


سرویس خبر شماره: 1851586
11 نوامبر 1401 در 10:40 ب.ظ
5.6 هزار |

3نقطه نظر