دو توپ یادبود؛ هدیه ای برای ستاره های شهر ترگال

ارلینگ هالند و فیل فودن که امشب در دربی منچستر برای سیتی هت تریک کردند، هر کدام یک توپ یادگاری از توپ های استفاده شده در آن مسابقه دریافت کردند.

دو توپ یادبود؛  هدیه ای برای ستاره های شهر ترگال

دربی منچستر سیتی یکی از خاطره انگیزترین شب های تاریخ لیگ برتر را رقم زد. تاکنون هیچ دربی بین یونایتد و سیتی به این تعداد گل به ثمر نرسیده است. این بازی با رکوردهای قابل توجه دیگری همراه بود. به عنوان مثال، ارلینگ هالند اولین فوتبالیستی بود که در سه بازی خانگی متوالی برای تیمش هت تریک کرد.


سرویس خبر شماره: 1846244
10 اکتبر 1401 در 11:31 ب.ظ
1.2K |

0نقطه نظر

در پایان بازی های لیگ برتر وقتی بازیکنی موفق به هت تریک می شود، به گفته این مقام سابق، توپ مورد استفاده در بازی را به عنوان یادگاری به خانه می آورد. اما در اواخر بازی، تصاویر تلویزیونی نشان داد که فیل فودن که توپ را در اختیار داشت، توپ دیگری را که در بازی استفاده شده بود به ارلینگ هالند داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب در خانه خود در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد با نتیجه 6 بر 3 حریف خود را شکست دهد. هر شش گل سیتی در این بازی توسط دو ستاره این تیم یعنی ارلینگ هالند و فیل فودن به ثمر رسید که هر کدام سه گل برای تیم خود به ثمر رساندند.

در پایان بازی فودن به اسکای گفت: “هر کدام از ما یک توپ گرفتیم، اینطوری بهتر است، نه؟”

پس از اینکه فیل فودن و ارلینگ هالند به همراه دیگر بازیکنان سیتی به رختکن رفتند، روی نیمکت نشستند و با توپ های یادگاری خود عکس گرفتند. عکسی که توسط ارلینگ هالند توییت شد و بازخوردهای زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی