دو گزینه معروف برای نشستن روی صندلی شعله ور!

از سوی دیگر بند قانونی دیگری نیز وجود دارد که رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران می تواند در موارد ضروری برای شورای فوتبال استان تهران ناظر معرفی کند.

از احمدرضا براتی و حسین خبیری به عنوان دو گزینه جایگزین حبیب الله شیرازی در شورای فوتبال استان تهران نام برده می شود.

دو گزینه معروف برای نشستن روی صندلی شعله ور!


سرویس خبر شماره: 1898836
14 آوریل 1402 در 5:16 ب.ظ
11.7 هزار |

0نقطه نظر

عضویت در هیات مدیره پرسپولیس یا عضویت در هیات مدیره فدراسیون؟

با توجه به اینکه براتی ارتباط نزدیکی با مهدی تاج دارد، رئیس فدراسیون فوتبال تمایل دارد برای جمع آوری بهتر حواشی موجود یکی از بستگان خود را برای ریاست شورای فوتبال استان تهران پیشنهاد دهد.

بر اساس قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال، در صورت برکناری رئیس شورای فوتبال استان، نایب رئیس اول جایگزین وی خواهد شد. در حال حاضر احمدرضا براتی نایب رئیس اول هیئت تهران یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مشاور مهدی تاج در امور عمومی است.

در نهایت مشخص می شود مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بر سر این که کدام یک از این دو گزینه بر صندلی داغ هیات فوتبال استان تهران بنشینند، اتفاق نظر دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به همین منظور علی جوادی رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران در نامه ای رسمی به مهدی تاج، حسین خبیری از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را به عنوان کاندیدای خود برای هدایت معرفی کرد. . شورای فوتبال تهران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با قطعی شدن برکناری حبیب الله شیرازی از سمت رئیس شورای فوتبال استان تهران، گزینه های مختلفی برای جایگزینی وی مطرح شده است.