ستاره ای که مثل خرس غذا می خورد و رژیم خودش را رعایت نمی کند! / مربی جدید او را از خوردن پیتزا محروم می کند؟

مشخص است که پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، بازیکنان خود را از خوردن پیتزا در سال 2016 منع کرد. بنابراین پیتزا ممکن است به زودی از منوی هلندی ناپدید شود. اما، اگر گل های او به سرمربی اسپانیایی اجازه دهد تا بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود، شاید حتی این مربی سرسخت نیز روزی به او اجازه تقلب بدهد.

ستاره ای که مثل خرس غذا می خورد و رژیم خودش را رعایت نمی کند!  / مربی جدید او را از خوردن پیتزا محروم می کند؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اخبار فوتبال خارجی –

ستاره ای که مثل خرس غذا می خورد و رژیم خودش را رعایت نمی کند!  / مربی جدید او را از خوردن پیتزا محروم می کند؟

کالری شماری

با این حال، حتی این ورزشکاران نیز نمی توانند در برابر برخی غذاها مقاومت کنند.

شکستن رژیم غذایی در خانه

ستاره ای که مثل خرس غذا می خورد و رژیم خودش را رعایت نمی کند!  / مربی جدید او را از خوردن پیتزا محروم می کند؟

هلندی ها مانند رونالدو و بسیاری دیگر از بزرگان لیگ برتر، سرآشپز شخصی خود را دارند که به تهیه غذای آنها کمک می کند. گزارش شده است که او روزانه 4000 کالری برای سوخت بدنش دریافت می کند. اما مصرف غذای او همکاران حرفه ای اش را شوکه نمی کند. جاش کینگ، هم تیمی نروژی او، یک بار هلند را به دلیل اشتهای سیری ناپذیرش به “خرس” مقایسه کرد. کینگ گفت: “او عجیب است.” من تا به حال ندیده ام کسی به اندازه او بخورد. مثل خرس غذا می خورد.

ارلینگ هالند با پیروی از یک رژیم غذایی سخت 6 وعده غذایی در روز قد خود را 193 سانتی متر افزایش می دهد. اما وقتی به زادگاهش برایان برمی گردد، از غذاهای چینی و پیتزا کباب لذت می برد.

در مصاحبه ای با ESPN در سال 2019، پدر هلند، آلف یانگ، فاش کرد که پسرش پس از شنیدن داستانی که پاتریس اورا، مدافع چپ سابق منچستریونایتد گفته بود، سعی کرد از رژیم غذایی کریستیانو رونالدو پیروی کند. پدر هالند گفت: “ارلینگ فداکاری های زیادی کرد و در سن 16 سالگی خانه را ترک کرد تا به ژنو برود.” او خیلی حرفه ای تر از من است. پاتریس داستانی را در مورد ناهاری که با رونالدو خورده بود و اینکه رونالدو فقط ماهی خورده بود به او گفت و نه چیز دیگری. ارلینگ تلاش می کند همین کار را انجام دهد، زیرا رونالدو در آن سن هنوز در اوج است و این نشان می دهد که او کارهای مفید و اصولی انجام می دهد.

در چند قدمی رستوران چینی Wen Hua قرار دارد. این رستوران از زمان کودکی ارلینگ یک رستوران خانوادگی مورد علاقه بوده است. هوی ژو وانگ، یک رستوران دار 63 ساله، به سان گفت: «ارلینگ در این رستوران بزرگ شد. او در کودکی با خانواده اش به اینجا آمد. هر بار که به اینجا می آید به ما سر می زند و غذاهای مورد علاقه اش (مرغ ترش و ترش یا اردک) را سفارش می دهد. او بسیار مودب و متواضع است. خوشحالم که او را به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل می کنم. مردم اغلب او را در رستوران ها می شناسند و او همیشه وقت می گذارد تا با طرفداران قرارداد بگیرد و عکس بگیرد. دو تا از پیراهن هایش را امضا کرد و به ما داد و یکی از آنها را قاب کردیم و در رستوران گذاشتیم. ما به او و دستاوردهایش بسیار افتخار می کنیم و برای او آرزوی موفقیت های بیشتر در بریتانیا داریم.»

هالند هر زمان که بتواند برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده اش سفر می کند. و نمی تواند جلوی رستوران مورد علاقه اش «یامی تایم» توقف کند و غذای مورد علاقه اش «پیتزا کباب» را نخورد. هالند اخیراً گفت: «من واقعاً کباب (گوشتی) را دوست دارم. نه اینکه همیشه کباب بخورم. اما من سالی چندین بار وقتی به زادگاهم سفر می کنم غذا می خورم. “این غذای مورد علاقه من است.”

این بازیکن 21 ساله که در دوران کودکی بسیار لاغر بود، پس از امضای قراردادی 51 میلیون یورویی با منچسترسیتی، فصل آینده در انگلیس بازی خواهد کرد. هلند از زمانی که در بازی مقابل مولده درخشید، تبدیل به یکی از بزرگترین فوق ستاره های فوتبال جهان شده است. او قد بلندی دارد و رژیم غذایی سختش به او کمک کرده تا بدنش را بسازد. بیشتر غذاهای دریایی بدون روغن یا نمک و همچنین سبزیجات تازه و پخته مصرف می شوند. او همچنین بیشتر آب می نوشد، از خوردن تنقلات شیرین و غذاهای منجمد اجتناب می کند و ترجیح می دهد فقط محصولات تازه بخورد.