سه باشگاه PL ستاره “فوق العاده” LFC را می خواهند. قرار است تابستان امسال را ترک کند

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

این بازیکن 29 ساله که در سال 2017 از آرسنال به قرمزها پیوست، مورد توجه استون ویلا، نیوکاسل و برایتون قرار گرفته است.

این ملی پوش 35 ملی پوش انگلیس در طول مدت حضورش در مرسی ساید با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد اما در فصل 2017/18 به بخشی جدایی ناپذیر از تیم یورگن کلوپ تبدیل شد، زمانی که قرمزها به فینال لیگ قهرمانان اروپا در کیف رسیدند و تنها 3-1 به رئال مادرید باختند. .

با توجه به اینکه الکس اکسلید چمبرلین در تابستان به عنوان بازیکن آزاد لیورپول را ترک می کند، اکنون سه باشگاه لیگ برتری به جذب او علاقه مند هستند. ایمیل روزانه.

در همین حال، ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، ممکن است احساس کند که کیفیت و تجربه ای که بازیکن جوان سابق ساوتهمپتون برای تیمش به ارمغان می آورد، به ماندن آنها در آینده قابل پیش بینی در بین شش تیم برتر لیگ برتر و اطراف آن کمک می کند.

بیشتر بخوانید: لیورپول به استعداد 19 ساله بوندسلیگا علاقه مند است. ژابی آلونسو می تواند نقش بزرگی در این انتقال بازی کند

https://www.empireofthekop.com/2023/03/26/three-pl-clubs-interested-liverpool-star/ منبع:

اوکسلید چمبرلین در جریان شکست نیمه نهایی رم از ناحیه زانو آسیب جدی دید و انرژی و فشار او در وسط پارک در جریان شکست مقابل لالیگا به شدت از دست رفت.

مرغ‌های دریایی می‌خواستند شماره 15 ما را در ژانویه امضا کنند، اما حاضر نبودند هزینه‌ای برای خدمات او بپردازند، زیرا او تا چند ماه دیگر به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

ستاره متولد پورتسموث، که قبلا توسط ریو فردیناند به عنوان “فوق العاده” شناخته شده بود (در نظراتی که توسط مترو) سمت راست 30 ساله است و احساس می کند هنوز چیزهای زیادی برای دادن در لیگ برتر دارد.

او می تواند به دورانی که در لیورپول سپری کرد بسیار مثبت نگاه کند، هرچند که به باشگاه کمک کرد تا هر جام بزرگ ممکن را کسب کند و ما برای او بهترین ها را برای آینده آرزو می کنیم.