سپاهان – سایپا بوی خوش جوانی در نقش جهان (عکس)

نه فقط در ترکیب سپاهان، در دو هفته اخیر شاهد بودیم که قدرت جوانان حتی می تواند به ماجراجویی تیم های مدعی قهرمانی کمک کند. مثلاً در پرسپولیس خداحافظی لوکادیا و مصدومیت شیخ دیابه باعث شد یحیی گل محمدی جانشین محمد عمری شود و دیدید که چقدر در خط حمله پرسپولیس خوب بازی کرد. فصل گذشته در استقلال امیرحسین حسین زاده یکی از ارکان قهرمانی بود و همه این اتفاقات باعث می شود که تیم های بزرگ و مدعیان قهرمانی هم بتوانند برای بازیکنان جوان بازی کنند و در لیگ اول نوجوانان اینطور نیست. آنها فقط باید در ترکیب باشند. تیم هایی با ادعای کمی به میدان می روند.

1790565


سرویس خبر شماره: 1864230
21 ژانویه 1401 @ 7:24 ب.ظ
10.1 هزار |

9نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، البته سرمربی پرتغالی پیش از این در بازی های لیگ برتر با جوانان بازی کرده و نشان داده که فقط یک مربی نتیجه گرا نیست و دوست دارد جوانان خوبی را در سپاهان و تیم فوتبال بیاورد. . یک باشگاه

1790566

دیدار سپاهان مقابل سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بهانه خوبی بود تا مورائیس فضای بیشتری به جوانان تیم سپاهان بدهد.

سپاهان - سایپا بوی خوش جوانی در نقش جهان (عکس)

در بازی امروز سپاهان و سایپا که با به ثمر رساندن 3 گل شهریار مغانلو برای میزبان به پایان رسید، مورائیس یاسین سلمانی را به عنوان کاپیتان معرفی کرد. حضور بازیکنان جوان دیگری همچون آریا یوسفی، محمد قربانی، عیسی مرادی و … در تیم سپاهان مشهود بود و با این عملکرد قطعا این جوانان در آینده نقش بیشتری در ترکیب سپاهان خواهند داشت. مسابقات. .

1790564

بوی خوش جوانی در سپاهان مقابل سایپا بیش از هر زمان دیگری مشهود بود و این می تواند در آینده به سپاهان کمک کند. این تیم یکی از بهترین های فوتبال پایه است، اما آنها کمتر از جوانی خود استفاده کرده اند و بیشتر پست های تیم را بازیکنان نامی پر کرده اند. مورائیس نه تنها در بازی با سایپا در بازی های لیگ برتر ظاهر شد، از دادن زمین به جوانان واهمه ای ندارد و زمین دادن به جوان ها یکی از ایده های مربیگری اوست.



مجله اخبار فوتبال داخلی