شکست های فاجعه بار شیاطین سرخ پس از رفتن فرگوسن / شرم و تحقیر برای منچستریونایتد غریبه نیست

روزنامه دیلی میل 10 شکست شرم آور یونایتد را پس از جدایی فرگوسن منتشر کرد.

واضح بود که روزهای سولشایر در اولدترافورد پس از اینکه لیورپول درخشان میزبان را در اولدترافورد از هم جدا کرد به پایان رسیده است. چهار گل در یک نیمه و 5 گل بعد از 50 دقیقه! هواداران یونایتد واقعا نگران بودند که تعداد گل های رقیب همیشگی دو رقمی شود. محمد صلاح اولین بازیکن لیورپول پس از فرد هاو در سال 1936 است که در اولدترافورد هت تریک می کند.

Maitland 2 – منچستر یونایتد 1 (18 فوریه 2016)

باخت سنگین یونایتد یک شکست شخصی تحقیرآمیز برای ژوزه مورینیو بود زیرا آقای خاص در بازگشت به استمفوردبریج سنگین ترین شکست دوران حرفه ای خود در لیگ برتر را متحمل شد. یونایتد پس از 30 ثانیه به گل رسید و هیچ وقت موفق نشد. حداقل مورینیو در پایان آن فصل قهرمان لیگ اروپا و جام اتحادیه شد که آخرین جام های این تیم تا اینجای کار است.

برایتون 4 – منچستر یونایتد صفر (7 مه 2022)

شادی بازپس گیری عنوان سیتی در فصل آخر فرگوسن زیاد طول نکشید و اولین دربی دیوید مویس این واقعیت دردناک را تایید کرد که موازنه قوا به سمت نیمه آبی منچسترسیتی تغییر کرده است، زیرا یونایتد چهار امتیاز از تیم خانگی خود عقب افتاده است. گل در 50 دقیقه افتاد.

میلتون کینز دانز 4 – منچستر یونایتد صفر (26 اوت 2014)

منچستر یونایتد صفر – لیورپول 5 (24 اکتبر 2021)

اورتون 4 – منچستر یونایتد صفر (21 آوریل 2019)

به گفته او، بدترین روز زندگی سولسشر روزی بود که تاتنهام مورینیو قدرت خود را در اولدترافورد خالی نشان داد و یونایتد را به رده شانزدهم لیگ برتر رساند. تیم میزبان زود به گل رسید اما عقب افتاد و وقتی آنتونیو مارسیال در دقیقه 28 از بازی اخراج شد، در مسیر سخت ترین شکست خود در لیگ برتر بودند.

تصمیم لوئیس فن خال برای اخراج یک تیم ضعیف در بازی سوم که روی نیمکت نشست، نتیجه معکوس داشت. اگر حذف شدن از دور دوم جام اتحادیه برای اولین بار در 19 سال گذشته به اندازه کافی تحقیرکننده نبود، به یاد داشته باشید که آنها به یک تیم دسته سومی باختند که یک دهه پیش وجود نداشت.

آخرین فرصت سولسشر سرمربی نروژی به عملکرد عالی تیمش نیاز داشت اما ناامید شد زیرا تیمش در جاده وینکریج باختی شرم آور از حریفان در رده نوزدهم و سقوط کرد متحمل شد. اخراج کاپیتان هری مگوایر در نیمه دوم اوضاع را بدتر کرد و دو گل وقت تلف شده نسخه سولسشر را به پایان رساند. او روز بعد اخراج شد.

منچستریونایتد 1 – تاتنهام 6 (4 اکتبر 2020)

منچستر سیتی 4 – منچستر یونایتد 1 (22 سپتامبر 2013)

واتفورد 4 – منچستر یونایتد 1 (20 نوامبر 2021)

چلسی 4 – منچستریونایتد صفر (23 اکتبر 2016)

مدیر اجرایی سابق یونایتد، اد وودوارد، تصویری از جدول امتیازات یونان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گرفت تا به همه یادآوری کند که یونایتد چقدر پایین آمده است. این شکست به معنای پایان کار مویس بود و او دو ماه بعد اخراج شد، اگرچه یونایتد او را در بازی برگشت گرفت.

باخت فاجعه بار منچستریونایتد مقابل برنتفورد اتفاق نادری نبود. از زمان جدایی سرالکس فرگوسن در سال 2013، دوران طلایی شیاطین سرخ به پایان رسیده است، در چند نوبت این تیم نتایج وحشتناکی کسب کرده است و شکست شنبه شب آخرین آنها بود.

اوله گونار سولسشر با وجود اینکه متأسفانه به نتایج تکان دهنده عادت کرده بود، به خاطر بدترین نتیجه دوران کوتاه حضورش روی نیمکت یونایتد از هواداران عذرخواهی کرد. یونایتد ششمین باخت خود را در هشت بازی با عملکرد ضعیف در گودیسون پارک متحمل شد. در زمانی که سولسشر پس از عملکرد خوب به عنوان سرمربی موقت، سرمربی دائمی باشگاه شد.

دوران فن خال زمانی به پایان رسید که یونایتد در مقابل دید کمتر از 10000 هوادار توسط یک تیم میتلند که برای اولین بار پس از دو ماه تعطیلی زمستانی بازی می کرد، شکست خورد. سرمربی هلندی توانست آن شکست لیگ اروپا را جبران کند اما پس از سه ماه پس از قهرمانی در جام حذفی از کار برکنار شد.

هر گونه امیدی مبنی بر اینکه رالف رنگنیک، سرمربی موقت می تواند تیمی شکست خورده و بی انگیزه را جمع کند، قبل از اینکه آنها برای یک بازی باقی مانده از فصل به جنوب انگلیس سفر کنند، از بین رفت. یونایتد در یک ساعت چهار گل دریافت کرد تا امید خود را برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاملا از دست بدهد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

المپیاکوس 2 – منچستریونایتد صفر (25 فوریه 2014)