عصبانیت بازیکنان سیتی: گل رودری 100 درصد درست بود

بازیکنان منچسترسیتی همچنان از مردود شدن گل رودری در دیدار امشب مقابل کپنهاگ به دلیل خطای هندی ریاض محرز عصبانی هستند.

عصبانیت بازیکنان سیتی: گل رودری 100 درصد درست بود

بازیکنان سیتی و رودری همزمان و در زمین چمن به شدت به داور اعتراض کردند. اعتراض رودری در اواخر بازی ادامه داشت. او به دوربین خبرنگاران گفت: “خیلی عصبانی هستم. با این حال این خیلی اشتباه است. البته یک پنالتی هم داشتیم که از دست دادیم و بعد کارت قرمز گرفتیم که بازی را به کلی تغییر داد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 10 بازی جولین آلوارز توپ را از ریاض محرز دریافت کرد و با اینکه توسط بازیکن کپنهاگ سرنگون شد، توانست توپ را به رودری برساند. شوت تماشایی رودری در گوشه سمت چپ بالای دروازه فرود آمد اما سوت داور نشان داد که گل مردود است و باعث عصبانیت بازیکنان سیتی شد.

به گزارش “ورش سه”، بازیکنان و هواداران منچسترسیتی پس از تساوی 0-0 این تیم مقابل کپنهاگ همچنان به آرتور دیاز داور مسابقه اعتراض دارند. اعتراض آنها به مردود شدن گل رودری برمی گردد که با خطای ریاض محرز هندی قبل از ضربه نهایی رودری توسط داور مسابقه مردود اعلام شد.

داور به کنار زمین رفت و بارها صحنه درگیری ریاض محرز با دو بازیکن حریف را تماشا کرد. در تصویر تلویزیونی مشخص بود که وقتی توپ بین محرز و دو مدافع کپنهاگ قرار می گیرد، با دست او برخورد می کند. داور این صحنه را مقصر هند دانست و گل را مردود اعلام کرد.


سرویس خبر شماره: 1847697
19 اکتبر 1401 @ 22:48 |
11.1 هزار |

8نقطه نظر