مشخص شدن نقشه یحیی بعد از جذب دیابات/ قرارداد قرمزها با ستاره محبوب گل محمدی

بنابراین قرمزها به احتمال زیاد به زودی با آل کثیر قرارداد جدیدی امضا خواهند کرد. بازیکنانی که سبک بازی آنها مورد علاقه یحیی گل محمدی است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که توافقات این باشگاه و شیخ دیباته نهایی شده و این باشگاه منتظر انتقال این بازیکن به ایران است. گفته می شود دیابه دیگر مشکلی برای حضور در ایران به همراه خانواده ندارد و توافقات این بازیکن با پرسپولیس در خصوص مبلغ قرارداد نیز نهایی شده است. گفته می شود این بازیکن با دریافت مبلغ 380 هزار دلار موافقت کرده و آماده رفتن به تهران است. البته باشگاه پرسپولیس هنوز برای این بازیکن بلیط هواپیما تهیه نکرده و منتظر شرایط سفر شیخ به تهران است. گفته می شود این بازیکن در تهران تست می دهد و قراردادش را امضا می کند.
در سال‌های اخیر عموماً کمتر بازیکن استقلال چه به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در پرسپولیس ظاهر شده‌اند و مهم‌ترین آنها زمانی بود که علیرضا وهینیک بخت قرمزپوش شد و پس از آن علی انصاریان، علی علیزاده، هوار ملامحمد، در کنار هم، محمد قاضی، گادوین منشا. محمد نادری و آرمان رمضانی همگی از پرسپولیس راهی استقلال شدند.

جای آل کثیر محفوظ است
مصدومیت عیسی آل کثیر و تعلل مهاجم خوزستانی در سپردن پای مصدومش به تیغ جراح باعث شد تا پرسپولیس در فصل 1401 نام این بازیکن را از فهرست خود حذف کند، این احتمال وجود داشت که با بهبودی او به این بازیکن برود. تیم دیگری اما ظاهراً باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای این بازیکن جای خالی در لیست خود نگه دارد. گفته می شود آل کثیر تا دو ماه دیگر آماده حضور در زمین خواهد بود و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس قصد ندارد جای خالی باقی مانده در فهرست خود را (در صورت امضای قرارداد شیخ دیاباته) پر کند. به نظر می رسد پرسپولیس در این فصل با لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل، شیخ دیابته و عیسی آل کثیر خط حمله خود را تکمیل کند البته تا پایان نیم فصل و تصمیمات احتمالی که یحیی گل محمدی در این خصوص خواهد گرفت.