مهاجم پرسپولیس در حال تماشای کارتون سوباسا!

* چرا شماره 80 می پوشی؟
وقتی آمدم این شماره بود، من هم این شماره را پوشیده بودم. به نظر من شماره پخش نمی شود و با هر عددی می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید به همین دلیل دلیل خاصی برای انتخاب شماره 80 نداشتم.

* به قهرمانی نیم فصل رسیدی اما جام را به قهرمان نیم فصل نمی دهند!
درست است که به قهرمان نیم فصل جامی نمی دهند اما این قهرمانی برای بازیکنان حس امید و موفقیت ایجاد می کند تا با امید بیشتر به قهرمانی، خیلی بیشتر و بهتر به کار خود ادامه دهند.

* فکر می کنی امسال بتوانی سه گانه لیگ کنی که پرسپولیس قبلاً موفق شده است؟
قطعاً به قهرمانی در لیگ فکر می کنیم و همراه با سرمربی و کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار داریم و هوادارانی که از آنها استفاده می کنیم قطعاً به قهرمانی در لیگ و کسب سه گانه فکر می کنیم. تیم ما و هواداران ما لایق بهترین ها هستند و باور کنید تمام تلاش ما این است که در هر بازی پیروز شویم و با ثبت بهترین نتایج در شرایط سخت آنها را خوشحال کنیم.

* درباره دیدار حذفی بعدی خود مقابل تیم وان پارس چه صحبتی دارید؟
دیدار حذفی جام حذفی شرایط متفاوتی دارد اما ما یک بازی تدارکاتی هم با تیم وان پارس برگزار کردیم و با نتیجه 2 بر 1 آنها را شکست دادیم. تیم قابل احترامی است. با وجود این ما در هر مسابقه یاد گرفته ایم که با تمام توان کار کنیم و فقط برای برد وارد زمین شویم.


سرویس خبر شماره: 1863333
17 ژانویه 1401 @ 10:59 ق.ظ |
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

محمد عمری و تصویرسازی ذهنی صحنه های کلیدی

* فکر می کنید از آن دسته بازیکنانی هستید که قبل از بازی روی گل ها و صحنه های بازی زیاد شبیه سازی می کنید؟
بله، در کل صحنه های بازی را خیلی در ذهنم شبیه سازی می کنم تا حرکات را بدانم و بهترین عملکرد را داشته باشم و این صحنه سازی و به نوعی شبیه سازی کمک زیادی به من کرد تا به هدفم در گلزنی برسم. برای همین یک روز قبل از هر بازی نیم ساعت در ذهنم می گذرد و صحنه ها را برای خودم مرور می کنم.

مهاجم 22 ساله ارومیه ای که فوتبال خود را در لیگ برتر بی سر و صدا آغاز کرد، می گوید این تازه شروع کارش است و با اعتماد به نفس زیادی برای درخشش خود تلاش خواهد کرد.

* شما سه گل به ثمر رسانده اید که برای بازیکن جوانی مثل شما آمار بسیار خوبی به نظر می رسد، البته به نسبت دقایقی که در زمین حضور داشته اید.
گل زدن به پرسپولیس عالی است اما با اینکه سه گل زدم فکر می کنم باید خیلی بیشتر از این گل بزنم.

1788952

* جوانی برای یک بازیکن شمشیر دولبه است، واقعا نمی ترسی که لبه شمشیر اشتباهی برایت بیفتد؟
من خیلی مراقب خودم هستم، به همین دلیل همیشه سعی می کنم زندگی حرفه ای داشته باشم. به همین دلیل با هیچکس کاری ندارم و سعی می کنم به بهترین شکل ممکن کار کنم و با استفاده از صحبت های مربیان هر کاری که آنها می خواهند انجام می دهم و بهترین عملکرد را دارم. انشاالله باز هم برای قهرمانی تلاش می کنیم و آرزوی هوادارانمان را تا جایی که می توانیم برآورده می کنیم.

* فکر می کنی اگر ترابی در دقیقه 60 اخراج نمی شد و ده نفره نمی شدی، می توانستی با نتیجه سنگین تری تیم حریف را شکست بدهی؟
به هر حال ده نفره بودن ما را بعد از اخراج مهدی تحت فشار قرار داد اما سازمان تیمی خود را از دست ندادیم و تا دقیقه 90 برای پیروزی جنگیدیم.

* واقعا فکر می کردی به تیم پنجم جدول 5 گل بزنی؟
بله، ما تیم خیلی خوبی داریم و فکر می کردم 5 گل بزنم چون فکر می کنم سرمربی ما حرف های خیلی خوبی به ما می دهد و با حریف مشکل فنی می کند. بنابراین معتقدم اگر صحبت های کادر فنی و بقیه کادرفنی را اجرا کنیم به بهترین نتایج ممکن دست خواهیم یافت.

* در چند بازی دو بار برای پرسپولیس گلزنی کردی؟
من از ابتدا به مصاف نساجی رفتم و این بازی سومین بازی بود که از ابتدای فصل انجام داده بودم. خدا را شکر توانستم هوادارانمان را خوشحال کنم. در این بین ما به هیچ تیمی اهمیت نمی دهیم و فقط بازی به بازی پیش می رویم و به این فکر می کنیم که در اوج بمانیم و در هر بازی بهتر از بازی قبل عمل کنیم.

* واقعا فکر می کردی پرسپولیس در دو بازی اخیر سه گل بزند؟
وجود آقا یحیی و آقا کریم به من و بازیکنان انگیزه می دهد که در هر مسابقه بیشترین انگیزه را داشته باشیم و با بیشترین قدرت برای پیروزی تیم تلاش کنیم.

* فکر می کنی بارسا هم هستی؟
بله، و من واقعاً این تیم را دوست دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* جام جهانی تمام شد، طرفدار کدام تیم بودید و دوست داشتید کدام تیم را ببرید؟
به غیر از تیم ملی کشورم که مسابقات و شرایطش را دنبال می کردم، طرفدار مسی و تیم ملی آرژانتین بودم و برای قهرمانی این تیم خوشحال بودم، زیرا به خوبی می دانستم که این تیم قدرت دارد. تا با مسی برنده شود و در نهایت تیم ملی آرژانتین با مسی پیروز شود. حق با اون بود.

* واقعاً چه مشکلی وجود داشت که در برخی بازی‌هایی که قبل از بازی گفتید گل می‌زنید واقعاً موفق به گلزنی شدید؟
من اعتماد به نفس بالایی دارم و بیش از هر چیزی تمرکز دارم و قبل از بازی با حریف فیلم بازی حریف را می بینم و تمرکز می کنم و مدافعان و دروازه بان را خودم دروازه حریف را چک می کنم. بنابراین، من به خوبی می دانم کجا حرکت کنم و چگونه از نقاط ضعف حریف استفاده کنم. این موضوع جدا از فیلمی است که ما قبل از هر بازی تماشا می کنیم و توسط تحلیلگران و تیم فنی ما به صورت جدی و بسیار دقیق مورد تحلیل قرار می گیرد. به همین دلیل این شناخت دقیقی که از حریفمان به دست می‌آورم باعث می‌شود به لطف خدا به هدفم برسم.

* قهرمان نیم فصل شدی، فکر می کنی این قهرمانی در پایان فصل تمدید شود؟
ما تیمی متحد داریم و با این تیم یکپارچه مطمئنا می توانیم با موفقیت ادامه دهیم و با قهرمانی کار خود را به پایان برسانیم.

* بعد از باخت آرژانتین به عربستان، فکر می کردی این تیم قهرمان لیگ شود؟
بله، بعد از شکست مقابل عربستان می دانستم که آرژانتین با مسی از گروه خود خارج می شود و قهرمان می شود زیرا به توانایی مسی و قدرت تیم ملی آرژانتین اعتقاد داشتم و خوشحالم که آرژانتین قهرمان شد. لیگ با مسی

* با این توضیحات آیا شما از آن دسته بازیکنانی هستید که کارتون های فوتبالی زیادی دیده اید؟
بله، من هم آن کارتون را دیدم، اما به طور کلی فکر می‌کنم تصویرسازی ذهنی به بازیکن کمک می‌کند در هر بازی در مقابل هر تیم و هر بازیکنی بهترین باشد.

1788951

گفتگوی محمد عمری با ایران ورزشی را در ادامه می خوانید:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد عمری پدیده این فصل پرسپولیس است که پس از حضور حداقلی در لیگ بیست و یکم به مهره مورد نظر هواداران این فصل تبدیل شده و جواب اعتماد یحیی گل محمدی را داده است.

مهاجم پرسپولیس گفت انتظار دارد در این فصل بیش از سه گل بزند.

مهاجم پرسپولیس در حال تماشای کارتون سوباسا!