مورائیس خطاب به آبادانی ها گفت: شنیدم برزیل ایران است!

سرمربی سپاهان درباره بازیکنان غایب تیمش برای بازی فردا گفت: یکی از بازیکنان ویروسی شده و وضعیتش نامشخص است. او به دلیل بیماری نتوانست با ما بیاید، اما مصدومیت و بیماری جزئی از زندگی است و باید از این حادثه جلوگیری کنیم. باید با کارهایی که داریم جلو برویم تا ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم، اما همه بازیکنانی را که برای بازی فردا نیاز داریم در اختیار داریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی سپاهان ادامه داد: این مورد برای من خیلی جالب بود. فکر می کنم آبادان در جای درستی است و شاید برزیل باید آنجا باشد. به قول خودشان کاملا مشخص است که نفت آبادان یک تیم برزیلی است و سبک بازی برزیلی دارد. آنها تکنیک خوبی از خود نشان دادند. بازی متفاوتی خواهد بود و من برای حریف احترام خاصی قائل هستم. ما به عنوان تیم سپاهان اهداف خودمان را داریم و آمده ایم تا خوب بازی کنیم. ما به دنبال سه امتیاز هستیم و باید ببینیم فردا چه می شود. در مجموع، من خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: در مورد این دیدار باید بگویم که اولین بار است که به آبادان می روم. یکی دیگر از شهرهای ایران که اگر فرصتی داشته باشم دوست دارم زیبایی های این شهر را ببینم. مردم آبادان مشتاق زندگی هستند. این بازی نیز زیبایی های خاص خود را دارد.


سرویس خبر شماره: 1847851
20 اکتبر 1401 @ 19:06
10.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

برزیل باید اینجا در شهر شما باشد

مورائیس درباره تغییر سرمربی نفت آبادان گفت: می‌دانم سرمربی نفت آبادان اخیرا تغییر کرده است اما خوب نیست تیم‌ها به تغییر مربی ادامه دهند زیرا نیاز به ثبات دارند. امیدوارم در آینده نزدیک تیم آبادان به ثبات برسد و ببینیم در ادامه چه اتفاقی می افتد.

وی افزود: زندگی فعلی ما نوعی بازی است اما هیچ چیز مهمتر از حس خوبی که فردا قرار است از دو تیم شاهد باشیم نیست. تیم ها از دو شهر مختلف ایران آمده اند و من برای تیم مقابل احترام خاصی قائل هستم. تیمی که من در موردش شنیدم و نمی دانم درست است یا نادرست برزیل و ایران است.

سرمربی پرتغالی سپاهان به مقایسه صنعت نفت و شهر آبادان برزیل پرداخت.

مورائیس خطاب به آبادانی ها گفت: شنیدم برزیل ایران است!