“موقعیت آنها” – رئیس سابق لیورپول بینش تصاحب FSG را در میان مذاکرات QIA به اشتراک می گذارد

سر مارتین بروتون روند فکری احتمالی FSG را پس از فروش باشگاه ارائه کرده است و نشان می دهد که آمریکایی ها همچنان به ارزیابی واکنش بازار ادامه می دهند.

من می‌پرسم که آیا آنها این کار را خواهند کرد [United and Liverpool] نوع قیمت‌هایی را که شناور کردند، دریافت کنید.» رئیس سابق قرمزها گفت تلگراف.

اگر به نفع بلندمدت باشگاه تلقی شود، ما با دعوت از یک سرمایه گذار دیگر به باشگاه مخالف نیستیم.

لیورپول برای اطمینان از اینکه مالکان فعلی می توانند در کنار آنها کار کنند و از اینکه این افراد افراد مناسبی هستند راضی باشند، بهتر است از سرمایه گذاران مشترک استفاده کند.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

در نهایت، این باید حزبی باشد که بتواند فراتر از یک دوره کوتاه‌مدت سرمایه‌ای را به باشگاه وارد کند، مگر اینکه ما آماده باشیم که در صورت مواجهه با تیم‌های برتر که از نظر مالی با چالش‌های کمتری روبرو هستند، یک تصاحب کامل را پیچیده کنیم. لیگ شکست ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار قابل اعتماد آنچه را که از اردوگاه بلینگهام در میان علاقه لیورپول شنیده به اشتراک می گذارد

در حال حاضر، دقیقاً مشخص نیست که Fenway به عنوان یک کل می‌خواهد در رابطه با فروش احتمالی با توجه به شایعات اختلاف نظر در سازمان، کدام جهت را در پیش بگیرد.

همانطور که من آن را درک می کنم، آنها [FSG] علاقه مند به دیدن واکنش بازار هستند. آنها می توانند فروشنده های مشتاقی باشند. آنها می توانند مایل به داشتن سرمایه گذار باشند، اما اگر به مالکیت آن ادامه دهند، این نیز خوب است. این درک من از موقعیت آنهاست



https://www.empireofthekop.com/2023/02/09/broughton-fsg-takeover-qia-talks/ منبع:

به همین ترتیب، با توجه به پیوندهای واضح این گروه با کشور قطر، که لانه نقض حقوق بشر باقی مانده است، ما نگرانی جدی در مورد ادامه مذاکرات با QIA خواهیم داشت.

بر اساس گزارش، گفته می‌شود که مرسی‌سایدرها همچنان در حال مذاکره با نهاد مستقر در قطر QIA هستند الکس میلر، در حالی که مجموعه ای از گزینه ها در حال بررسی هستند.

بیشتر بخوانید: لیورپول با معمای مدیر ورزشی روبرو است زیرا جانشین بالقوه جولیان وارد می تواند قرمزها را منتظر نگه دارد – گزارش