ولوز 0-1 یونایتد: روزهای خوب بدون رونالدو

اما راشفورد در دقیقه 76 نشان داد که چرا این روزها مهمترین گلزنی شیاطین سرخ است. او از جناح چپ شروع به دریافت توپ کرد و با یک حرکت خوب با برونو فرناندز در جناح چپ، جانی مدافع ولوز را جلو برد و با یک ضربه دقیق از پای راست دروازه وولوز را باز کرد.

1786772
1786773
1786774

بعد از نیم ساعت ولوز به خود آمد و بازی کمی متعادل تر شد. روبن نوس از پرتغال چندین بار روی دروازه یونایتد ظاهر شد اما بازی در 15 دقیقه باقیمانده نیمه اول تقریباً مساوی بود و هر دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

اریک تنهاچ که در نیمه اول مارکوس راشفورد را به دلیل مشکلات انضباطی نیمکت نشین کرد، اوایل نیمه دوم او را به زمین فرستاد تا مشکل گلزنی تیمش حل شود. با حضور راشفورد، یونایتد از ابتدای این نیمه شروع به حمله کرد و حرکتی که رشفورد در دقیقه 53 پایه گذار آن بود، می تواند توسط برونو فرناندز و آنتونی به گل تبدیل شود، همانطور که شلوغی محوطه جریمه گرگ ها انجام داد. نه اجازه دهید توپ وارد دروازه شود.

در دقیقه 23 سا با یک سیو خوب دیگر دروازه ولوز را نجات داد. آنتونی با یک ضربه پای چپ دروازه ولوز را هدف گرفت اما توپ او را به بیرون زد تا با واکنش خوب سا پس از برخورد به نوس توپ او مهار شد.

منچستریونایتد در یک بازی خارج از خانه 1-0 ولورهمپتون را شکست داد و سه امتیاز مهم را از آن خود کرد.

ولوز 0-1 یونایتد: روزهای خوب بدون رونالدو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد که اولین بازی خود در لیگ برتر پس از جام جهانی قطر را با پیروزی مقابل ناتینگهام فارست جشن گرفت، امروز به ولورهمپتون سفر کرد تا یک بازی مهم در خارج از خانه مقابل شاگردان جولن لوپتگی انجام دهد.

این بازی با برتری 1-0 یونایتد به پایان رسید. شاگردان اریک تنهاچ اکنون با 32 امتیاز از 16 بازی در رده چهارم جدول قرار دارند و تنها یک امتیاز با نیوکاسل رده سومی فاصله دارند. یونایتد روز سه شنبه در خانه میزبان بورنموث است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1862169
10 ژانویه 1401 @ 6:03 ب.ظ
1.6 هزار |

3نقطه نظر

در حالی که چیزی به پایان وقت قانونی باقی نمانده بود، رشفورد بار دیگر توپ را وارد دروازه ولوز کرد. ضربه او به سا، دروازه بان گرگ ها برخورد کرد و در راه برگشت پس از برخورد با بدن خودش وارد تور شد. اما در حالی که راشفورد پس از گل خوشحال بود، VAR نشان داد که توپ برگشتی به دست وینگر یونایتد برخورد کرد و سپس به زانوی او برخورد کرد و وارد دروازه ولوز شد. در نتیجه داور گل دوم او را مردود اعلام کرد.

1786775
1786776
1786777

ولورهمپتون در دقایق پایانی بازی تلاش کرد تا به بازی برگردد و زمان را از دست داد و بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 4+90، کرنر روبن نوس از سمت راست با ضربه سر محکم خیمنز وارد دروازه یونایتد شد، اما دخیا با واکنش استثنایی مگوایر تعویضی توپ را دفع کرد تا با مهار توپ، خطر را دفع کند.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و آلخاندرو گارناچو، وینگر آرژانتینی این تیم می توانست در دقایق ابتدایی دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 16 سمدو پاس بدی به سا دروازه بان ولوز داد که گارناچو موفق شد در میانه میدان توپ را مهار کند. او با پای راست ضربه محکمی به سمت پایین شلیک کرد اما سا با واکنشی به موقع توپ را مهار کرد و قبل از رسیدن آنتونی به توپ برگشت، موفق شد برای دومین بار توپ را مهار کند و دروازه خود را نجات دهد.

1786768

اما دقایقی بعد ولورهمپتون فرصت خوبی برای گلزنی نداشت. ضربه محکم روبن نوس از فاصله 30 یاردی دروازه یونایتد را باز می کرد، اما دخیا توپ را با کف دست نجات داد تا مهم ترین خطر روی دروازه او برطرف شود.