پیروزی مهمتر از رکورد من بود. فشار روی رئال حفظ شده است

مارک آندره ترشتگن امشب در بازی مقابل مایورکا رکورد کلین شیت خود را به 554 دقیقه رساند. وی در پایان بازی پیروزی تیم را مهمتر از این رکورد اعلام کرد.

پیروزی مهمتر از رکورد من بود.  فشار روی رئال حفظ شده است


سرویس خبر شماره: 1846059
10 اکتبر 1401 در 00:48
6.7 هزار |

0نقطه نظر

مارک آندره تراشتگن:

دروازه بان آلمانی بارسا در پایان بازی گفت“من به رکوردها فکر نمی کنم و هدفم کمک به تیم برای پیروزی است. پیروزی در بازی امشب مهمتر از بهترین عملکرد شخصی من بود. در این صحنه، صادقانه بگویم، من نفهمیدم کاستا کجا جلوی من ظاهر شد. و من را با مشت زد.

تراشتگن ادامه داد:“ما در نیمه دوم کمی خسته بودیم و خوشحالم که در پایان پیروز شدیم. این برد فشار روی رئال مادرید را حفظ خواهد کرد. ما هفته های سختی در پیش داریم و به شدت به این برد برای روحیه دادن به ما نیاز داشتیم. من معتقدم. ما هنوز هم می‌توانیم بهتر از اینها عمل کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا عصر امروز در مایورکا توانست با تک گل روبرت لواندوفسکی به پیروزی برسد. بارسا در شبی که میزبان موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت، سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. در این دیدار مارک آندره ترشتگن دو سیو عالی انجام داد و مهمتر از همه واکنش او در نیمه اول به ضربه ژائومه کاستا فوق العاده خوب بود. Terstegen اکنون رکورد تمیزی خود را به 554 دقیقه افزایش داده است. او در فصل 2019-2019 رکورد 500 دقیقه کلین شیت را به نام خود ثبت کرد.