آخرین اخبار استقلال, اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران | akhbarfootball

این ورزشگاه از ابتدای تأسیس باشگاه در ۱۳۲۴ تا ۱۳۵۳ به تنهایی و از ۱۳۵۳ تا ۱۳۶۸ به تناوب و به همراه ورزشگاه آزادی میزبان بازی‌های خانگی استقلال بود. تعدادی از مهم‌ترین بازی‌های باشگاه تاج در این ورزشگاه برگزار شد که از میان آن‌ها می‌توان به شهرآوردهای این تیم در مقابل شاهین، نخستین بازی‌های شهرآورد این تیم در مقابل پرسپولیس و فینال‌های جام باشگاه‌ها و حذفی تهران در دهه‌های ۱۳۲۰ و ۱۳۳۰ اشاره کرد. اما مهم‌ترین بازی باشگاه در این ورزشگاه، دیدار فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در بهار ۱۳۴۹ است که با پیروزی و قهرمانی تاج پایان یافت.

نمایی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال پس از قهرمانی در سوپر جام ایران ۱۴۰۱، آن‌ها مراسم قهرمانی و بالا بردن جام را برای همبستگی با اعتراضات سراسری ایران بدون خوشحالی برگزار کردند. کنفدر اسیون فوتبال آسیا برای تیم هایی که با بهانه کرونا قصد انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خط و نشان کشید. مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور پس از شکست مقابل سپاهان گفت که تیمش در نهایت قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد. به گزارش اینتیتر به نقل از سیتنا، نزدیک به یک سال پیش بود که باشگاه استقلال با درخواست فرهاد مجیدی سرمربی وقت خود و به منظور تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستان را به خدمت گرفت. به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، با اعلام کمیته داور قضاوت دیدار استقلال – نفت مسجد سلیمان به حمید حاج ملک محول شده است.

  • مدافع نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی دو سال و نیمه به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
  • تقریباً تمامی تیم‌های فوتبال تاج در شهرهای مختلف بعد از انقلاب تعطیل شدند اما تاج اهواز به تغییر نام به استقلال اهواز در فصل‌های مختلف در رده‌های بالای لیگ فوتبال ایران حضور داشت.
  • استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
  • تیم ملی والیبال ایران در گام پنجم مسابقات جام‌جهانی مقابل برزیل صف آرایی کرد و با وجود نمایش فوق العاده ای که جوانان این تیم داشتند، برابر قهرمان جهان بازنده شدند.
  • همچنین در تقسیم‌بندی بر اساس محل سکونت، ۶۱/۶ درصد هواداران استقلال ساکن استان‌های تهران و البرز و ۳۸/۴ درصد ساکن سایر استان‌های ایران هستند.

بدین ترتیب پرافتخار ترین سرمربی لیگ برتر پس از دو فصل کابوس وار از استقلال جدا شد. در میانه دهه نود مدیران استقلال، سیاست استفاده از بازیکنان سابق در کسوت مربی را کنار گذاشتند و وینفرید شفر آلمانی را جذب کردند . وی در نخستین فصل حضورش قهرمانی جام حذفی را بدست آورد اما با این حال دوران حضورش کوتاه بود و بدلیل کسب نتایج ضعیف و بعد از شکست در مقابل پدیده و از دست رفتن شانس قهرمانی ، فرهاد مجیدی که به عنوان کمک مربی فعالیت میکرد، سکان هدایت تیم را تا انتهای فصل بر عهده گرفت . علی خطیر مدیر وقت استقلال با رایزنی های متعدد موفق شد تا آندره آ استراماچونی سرمربی خوشپوش ایتالیایی را به تهران بیاورد.

http://3dmark.irسلام میکنم به استقلالی های عزیز این برنامه برای استقلالی ها،این برنامه برای چت،تماس تصویری،خرید بسته ی اینترنت،خرید شارژ،خرید هدیه کارت اینترنتی و …..خیلی مناسب است. این یک توسیه توست یک استقلالی بود،اگر استقلالی هستی این برنامه رو دانلود کن. گل عادل فردوسی‌پور در بازی دوشنبه شب با رفقایش توانست بازتابی جهانی پیدا کند.

آخرین اخبار تیم استقلال

در حال حاضر فرهاد مجیدی هدایت تیم فوتبال مجله اخبار فوتبال را به عهده دارد. مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند. باشگاه استقلال اعلام کرد که از سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به دلیل اظهاراتش علیه ساپینتو شکایت کرده است. کمیته انضباطی از حضور ناظران ویژه این کمیته در پیکارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد. تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دیدار با مس کرماندر کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

جدیدترن خبرهای شهرها